17 maja 2005 w Warszawie w hotelu Kyriad Prestige, po raz pierwszy w Polsce odbędą się warsztaty dotyczące marketingu mobilnego. Zaprezentowane zostaną praktyczne aspekty komunikacji prowadzonych z wykorzystaniem bezprzewodowych urządzeń komunikacyjnych do celów marketingowych. Głównym organizatorem wydarzenia jest MobiJOY! Mobile Marketing – wiodąca na rynku agencja mobile marketingowa.
Warsztaty MobiJOY! Mobile Marketing Workshop 2005 przeznaczone są dla profesjonalistów z zakresu marketingu, reklamy i sprzedaży, a ich przedmiotem będzie szeroka, praktyczna prezentacja możliwości mobile marketingu w Polsce i na świecie. W praktyce dotyczy to przede wszystkim telefonów komórkowych, ale także wielofunkcyjnych komunikatorów, urządzeń klasy PDA i wielu im podobnych. Moderatorami warsztatów będą teoretycy i praktycy marketingu mobilnego: Piotr Długiewicz – prezes MobiJOY!, Jarosław Przybyła – dyrektor operacyjny MobiJOY! i Michał Kulka – Head of Strategy w MobiJOY!. Warsztaty składać się będą z trzech sesji tematycznych: 1)Mobilny Świat, 2)Marketing nowych możliwości, 3)Panel Praktyki.
Celem pierwszej sesji będzie wprowadzenie uczestników w realia komunikacji mobilnej w Polsce i na świecie. Zaprezentowane zostaną przykłady wykorzystania telefonu komórkowego oraz to czego można się po nim spodziewać w perspektywie najbliższego roku. Dokonana zostanie szczegółowa analiza statystyczna użytkowników telefonii komórkowej, w zakresie niezbędnym do doboru i planowania działań marketingowych.
W trakcie sesji drugiej przedstawiona zostanie usystematyzowana i podporządkowana praktyce wiedza na temat wykorzystania komunikacji mobilnej do celów marketingowych. Pokazane zostaną obszary zastosowań mobile marketingu, zalety i wady jego stosowania przez porównanie z innymi mediami interaktywnymi. Poruszone będą aspekty i problemy ograniczeń prawnych i branżowych związanych ze stosowaniem mobile marketingu.
Trzecia sesja poświęcona będzie analizie dotychczasowych dokonań mobile marketingu w Polsce i na świecie. Przez pryzmat wybranych case’ów, uczestnicy zachęceni zostaną do zadawania pytań i podjęcia otwartej dyskusji na temat mobile marketingu i jego perspektyw.
MobiJOY! Mobile Marketing Workshop 2005 odbędzie się 17 maja, w Warszawie w hotelu Kyriad Prestige, w godzinach 9:00-16:00. Koszt uczestnictwa w warsztatach: zgłoszenia do 8 maja – 120zł, przy zgłoszeniu po terminie – 150 zł.
Dodatkowe informacje uzyskać można bezpośrednio u organizatora tel. O61- 655 96 30, oraz na stronie mobijoy.pl/workshop
Ekskluzywnym patronem branżowym pierwszych w Polsce warsztatów MobiJOY! Mobile Marketing Workshop 2005 jest tygodnik Media&Marketing Polska. Patronat medialny objęli: BusinessWeek Polska, Home&Market, Radio ESKA, Magazyn Gospodarki Elektronicznej e-Fakty, portal internetowy wirtualnemedia.pl.
http://www.mobijoy.pl/workshop
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!