Mobile Access wyklucza sprzedaż towaru z „pustego magazynu”. Mobilny system to wsparcie dla sprzedaży i kontaktów z klientami. Łatwy dostęp do firmowej bazy danych, pełna kontrola zapasów oraz łatwość obsługi – to gwarantuje nowy produkt firmy EL2.
Mobile Access jest autorskim projektem firmy EL2. Produkt ten przeznaczony jest dla przedsiębiorstw i organizacji, których pracownicy wykonują pracę poza siedzibą firmy. Został zaprojektowany dla szerokiej grupy sieci przedstawicielskich i sprzedawców, którzy w ciągu dnia obsługują dużą ilość klientów. Skierowany jest do firm z branży FMCG, van sellingu oraz wszystkich organizacji, które posiadają przedstawicieli terenowych, potrzebujących stałego kontaktu z bazą centralną firmy.
Mobile Access to rozwiązanie ułatwiające i usprawniające działanie całego działu handlowego. Jego głównymi zaletami są:
– możliwość pracy w trybie on – line i off – line,
– ciągły dostęp do zasobów firmy: baza klientów, magazyn finanse i księgowość,
– działanie oparte o platformę systemową Microsoft dla urządzeń mobilnych,
– łatwe przystosowanie do indywidualnych potrzeb Klienta,
– pełna skalowalność systemu.
„Mobile Access został stworzony z myślą o podniesieniu wyników sprzedaży i efektywności działań handlowców” – mówi Andrzej Ziemiński, prezes EL2. „Wprowadzenie naszego systemu, gwarantuje podniesienie jakości usług poprzez optymalizację czasu pracy oraz minimalizację kosztów” – dodaje Ziemiński.
Mobile Access pozwala korzystać z każdej technologii transmisji danych dostępnej w telefonach komórkowych. Pracownicy wyposażeni w urządzenia mobilne „komputerek naręczny” mają zapewniony szybki, bezprzewodowy dostęp do zasobów firmy za pośrednictwem telefonu komórkowego. Czas połączenia wystarczający na wymianę danych zebranych w ciągu dnia pracy, zawiera się w przedziale kilkudziesięciu sekund.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.