Rozpoczęła się rejestracja sklepów internetowych do trzeciej edycji konkursu „e-Commerce Polska awards”, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. W tym roku zakres konkursu został poszerzony o dwie nowe kategorie: mobile oraz sprzedaż wielokanałową. Zgłoszenia przyjmowane są do 16 września.
Jak co roku sklepy będą podzielone według wielkości – na małe oraz średnie i duże. Zgodnie z regulaminem każdy sklep będzie mógł się zgłosić maksymalnie do trzech kategorii.
Podział kategorii w e-Commerce Polska awards 2015 wygląda następująco. Z zakresu brandingowego:
- Innowacja roku
- Pomysł promocyjny e-sklepu
- Design roku
- Mobilny Design Roku – nowość – nagroda przyznawana jest dla najbardziej estetycznej i wygodnej w obsłudze strony bądź aplikacji obsługiwanej na urządzeniach mobilnych
- Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży – nowość – nagroda przyznawana jest za ujednoliconą strategię wizerunkową brandu w różnych kanałach sprzedażowych (sklepy stacjonarne i sklep internetowy)
Z zakresu sprzedażowego:
- Strona roku
- Przełamanie nieufności
- m-Commerce – nowość – nagroda przyznawana jest za funkcjonalność strony lub aplikacji mobilnej
- Najlepsze dostosowanie sklepu do sprzedaży wielokanałowej – nowość – nagroda przyznawana jest za dopasowanie oferty sprzedażowej i obsługi klienta do sprzedaży i obsługi wielokanałowej.
Zgłoszone e-sklepy zostaną ocenione przez jury, składające się z ekspertów branży e-commerce.
W ramach konkursu odbędzie się głosowanie w kategorii Najlepsza obsługa klienta, w której to klienci i użytkownicy za pomocą aplikacji online wybiorą sklep w którym lubią dokonywać zakupów internetowych i są zadowoleni z obsługi.
„e-Commerce Polska awards” to inicjatywa, która mobilizuje sklepy do zwiększenia konkurencyjności. Wyróżniamy najlepiej działające podmioty z tej branży, które w swojej codziennej działalności kierują się dbałością o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług. Obserwując zmiany, jakie dokonują się w branży e-commerce, zdecydowaliśmy się o rozszerzenie kategorii konkursowych o obszary, które odnoszą się do najnowszych trendów w e-handlu. Chcemy nagrodzić i wyróżnić również te e-sklepy, które stawiają na nowoczesne rozwiązania technologiczne i realizują strategię sprzedaży wielokanałowej. Poprzednia edycja konkursu zakończyła się pełnym sukcesem – w rywalizacji o tytuł najlepszych stanęło ponad 100 sklepów online, a na samej gali wręczenia nagród obecnych było blisko 300 gości. Jury, składające się z 20 ekspertów przyznało 10 nagród głównych i 18 wyróżnień. Konsumenci wskazali dwóch laureatów oraz wyróżnili cztery podmioty – powiedziała Patrycja Staniszewska, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej, organizator konkursu.
Listę sklepów nominowanych w poszczególnych kategoriach poznamy 21 października, a laureaci zostaną ogłoszeni podczas gali, która odbędzie się 18 listopada w Warszawie. Szczegóły dotyczące konkursu dostępne są pod adresem www.ecpawards.pl.
Nad poprawnością głosowania czuwa audytor konkursu Kancelaria Porębski i Wspólnicy. Sponsorami konkursu są: Przelewy24, Visa Europe i Orba. Patronat nad konkursem objęli: e-gospodarka.pl, Bankier.pl, MarketingLink.pl, Mensis.pl, SOCIALPRESS oraz e-biznes.pl.
Wpisy promowane
- SEO vs. Google Ads – jaką kampanię wybrać?Co opłaca się bardziej: SEO czy Google Ads? Jeśli i Ciebie nurtuje to pytanie, na pewno wiesz już, że odpowiedź ...
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!