15 października rozpoczęła się promocja „Mobilnej Książki Kucharskiej WINIARY”. Przygotowanie aplikacji oraz promocję narzędzia w internecie powierzono agencji Adv.pl.
Mobilna Książka Kucharska została przygotowana dla popularnej marki wyrobów kulinarnych – WINIARY. Pomysł wykorzystania nowego medium, jakim jest telefon komórkowy, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom tych osób, które na gotowanie mają coraz mniej czasu.
Mobilna książka stanowi swoisty kulinarny niezbędnik, dzięki któremu przepisy znajdują się „zawsze pod ręką”. Aplikacja oferuje 45 przepisów z różnych kategorii wzbogaconych zdjęciami potraw. Aby pobrać narzędzie, wystarczy wysłać wiadomość SMS pod numer 7316, by w efekcie rozpocząć pobieranie aplikacji na swój telefon komórkowy. Książka została zaprojektowana dla kilkudziesięciu najbardziej popularnych modeli telefonów.
Kampania promocyjna książki potrwa przez 1 miesiąc. Produkcje reklamowe obejmujące billboard i toplayer emitowane są na takich witrynach jak onet.pl , o2.pl oraz wp.pl. Adv.pl odpowiada ponadto za działania buzz marketingowe. Zakupu mediów dokonał Mediaedge:cia.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.