XING (www.xing.com), operator międzynarodowej internetowej sieci biznesowej, poinformował o udostępnieniu nowych funkcjonalności oraz wprowadzeniu znaczących usprawnień w ramach mobilnego dostępu do biznesowej społeczności XING. Mobilny portal XING jest teraz szybszy, łatwiejszy w obsłudze i umożliwia korzystanie z takich elementów, jak XING Marketplace. Witryna XING działa w każdym telefonie komórkowym z funkcją dostępu do Internetu, m.in. iPhonie, urządzeniach typu PDA i BlackBerry, w obrębie każdej sieci komórkowej. Oferta mobilna XING jest dostępna bezpłatnie dla wszystkich użytkowników platformy – opłaty pobierane są wyłącznie przez operatora sieci komórkowej.
XING działający od 2005 roku na rynku networkingu biznesowego umożliwia utrzymywanie kontaktów biznesowych w podróży, dzięki mobilnemu dostępowi do portalu społeczności biznesowej. Mobilny portal XING został stworzony z myślą o przedsiębiorcach i osobach pracujących, które – niezależnie od aktualnego miejsca pobytu – pragną mieć bieżący dostęp do swojego konta XING, a tym samym do wiadomości, kontaktów oraz zamieszczanych tam informacji. Członkowie sieci XING mogą z dowolnego miejsca przeglądać nowe oferty pracy oraz planować swoje działania i zarządzać kalendarzem za pomocą mobilnej platformy XING. By niezależnie od miejsca pobytu obsługa była prosta, stworzono XING Mobile Launcher: umożliwia on zalogowanie się na platformie XING bez ponownego wpisywania hasła i nazwy użytkownika.
„Rynek aplikacji mobilnych dynamicznie rozwija się. Coraz bardziej mobilni internauci pragną mieć możliwość utrzymywania kontaktów biznesowych niezależnie od miejsca swego pobytu. Wyniki naszego badania „Komunikacja i Networking w Internecie 2007”, przeprowadzonego na początku września br. pokazały, że telefon stacjonarny został wyparty przez telefon komórkowy i stał się obecnie najpopularniejszym środkiem komunikacji. Dzięki udostępnieniu mobilnych funkcjonalności w ramach portalu, wzrosła wartość platformy XING jako narzędzia biznesowego” – powiedział Lars Hinrichs, założyciel i prezes zarządu XING AG.
Obecnie użytkownicy XING mogą również skorzystać z jednorazowej promocji „Specjalne zaproszenie XING”. Każdy zarejestrowany użytkownik, który zaprosi do rejestracji na platformie nowego uczestnika sieci z Polski, uzyska możliwość skorzystania bezpłatnie przez miesiąc z pakietu Premium. Pakiet Premium to karta dostępu do dodatkowych funkcji XING, m.in. ekskluzywnych ofert „PremiumWorld”. Możliwość gratisowego korzystania z pakietu Premium przez miesiąc będzie przysługiwać również osobie zaproszonej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.