Moduł eHR w Gates Polska

Opublikowano: 24 kwietnia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

TETA wdrożyła intranetowy moduł samoobsługi pracowniczej ePersonel w firmie Gates Polska Sp. z o.o. , która należy do światowego lidera w dziedzinie pasków przenoszenia napędu.

Oprogramowanie eHR wykorzystuje bazę danych systemu kadrowo-płacowego. Dlatego jego instalacja miała miejsce po zakończeniu wdrożenia aplikacji TETA_Personel, w kwietniu 2002 roku. Od 19 kwietnia pracownicy administracyjni firmy mają dostęp do swoich danych kadrowo-płacowych poprzez przeglądarkę stron WWW, a docelowo z modułu będzie korzystała cała załoga firmy.

Jak ocenia Marek Zabielski, Szef Produkcji w Gates Polska, użytkownik modułu, „ePersonel jest dla nas przydatny przede wszystkim w celu kontroli ilości wykorzystanych i pozostałych do wykorzystania dni urlopu. Zamiast zapisywać w kalendarzu, można to na bieżąco śledzić poprzez sieć komputerową przedsiębiorstwa. Drugą ważną rzeczą są paski wynagrodzeń, informacje o zasiłkach oraz progach podatkowych – np. czy przekroczyłem już próg lub czy się do niego zbliżam. Co najważniejsze, nie musimy już chodzić do działu personalnego po informacje, ponieważ mamy je na własnych biurkach.”
Ponieważ praca na wielu stanowiskach w fabryce wymaga określonych uprawnień, bardzo ważnym elementem jest kontrola terminów szkoleń i badań okresowych.

Użytkownicy modułu eHR mogą też kontrolować czas pracy, czyli przypisane im kalendarze czasu pracy, dane o absencjach i przepracowanych godzinach, nadgodzinach czy godzinach nocnych. Dorota Wnęk proponuje rozbudowę aplikacji o szczegółowe dane o godzinach wejścia i wyjścia poszczególnych osób w kolejnych dniach, która wykorzystywałaby dane z modułu obsługi kart zegarowych TETA_Personel.

http://www.teta.com.pl

Sylwester KozakModuł eHR w Gates Polska

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.