MojaGeneracja.pl – jeden z popularniejszych polskich serwisów społecznościowych – obchodzi 1. rocznicę powstania. Rok temu, 15 lutego internauci otrzymali od Gadu-Gadu zupełnie nowy serwis społecznościowy. Zastąpił on też dotychczasowy katalog WWW użytkowników Generacja Gadu-Gadu. Z okazji urodzin, producent serwisu przygotował dla użytkowników niespodzianki.
Dzisiaj MojaGeneracja.pl to rozbudowany serwis społecznościowy wykonany w oparciu o nowoczesną technologię Web 2.0, która pozwala na szybkie i łatwe rozwijanie portalu. Użytkownicy mają do wyboru wiele nowych funkcjonalności, które są systematycznie dodawane do serwisu.
MojaGeneracja.pl zrzesza obecnie już ponad 5 mln użytkowników, posiada 1 594 663 wpisów i można w niej rozmawiać w 69 457 grupach tematycznych. W galeriach znajduje się blisko 100 tysięcy zdjęć i z dnia na dzień przybywa ich coraz więcej.
Przez okres jednego roku serwis wzbogacił się o nowe możliwości, a dzięki temu użytkownicy mogą korzystać m.in. z takich opcji, jak: Gry, EduNacja.pl, Muzango.pl, Wydarzenia, Grupy, Ludzie, wiadomości głosowe, galerie, grupy tematyczne i wiele innych.
Jedną z najbardziej popularnych funkcjonalności w MojejGeneracji.pl są Blogi, czyli system umożliwiający prowadzenie pamiętnika on-line. W konkursie organizowanym w lutym br. przez portal Wiadomości24.pl w kategorii Blog Junior 2007 Roku blogerzy MojejGeneracji.pl zajęli czołowe 1., 2. i 4. miejsce.
Ciekawostką, niespotykaną w innych serwisach tego typu, jest możliwość pisania i publikowania wpisów na bloga w MojejGeneracji poprzez wysyłanie wiadomości tekstowych na numer GG:400 – to szczególnie przydatna funkcja, gdy na przykład chcemy, mając zainstalowane Mobilne Gadu w telefonie komórkowym, zostawić jakiś wpis na swoim blogu i podzielić się swoimi spostrzeżeniami – będąc na koncercie, meczu, z dala od komputera lub gdy nie chcemy otwierać strony WWW, a mamy włączony komunikator Gadu-Gadu.
Swoje blogi i profile w MojaGeneracja.pl posiadają również znane gwiazdy świata rozrywki i polityki.
Jurek (www.mojageneracja.pl/2080)- domyślny przyjaciel każdego użytkownika serwisu MojaGeneracja.pl – mówi: „Przez miniony rok działo się bardzo wiele. Wprowadzono dużo nowości, które zostały entuzjastycznie przyjęte przez społeczność. Zaczynaliśmy od kilkuset użytkowników, a w tej chwili jest nas już kilka milionów. Rozmawiamy w setkach grup, tworzymy własne listy znajomych online. Kolejnych nowości z pewnością nie zabraknie…” i dodaje:
„Codziennie rozmawiam z wieloma użytkownikami serwisu, mój blog jest czytany przez setki osób i po roku widzę, że społeczność Mojej Generacji jest niezwykle wyrazista, użytkownicy dzielą się swoimi smutkami i radościami, oceniają się wzajemnie, poznają nowych znajomych, bardzo często widoczne są emocje. Cieszę się, że mogę też pomagać w trudnych sytuacjach, nie zawsze związanych bezpośrednio ze społecznością MojejGeneracji.pl”
Do serwisu MojaGeneracja.pl można dołączyć w prosty sposób – wystarczy posiadać numer komunikatora Gadu-Gadu (GG) i następnie zalogować się do serwisu (bezpośrednio w komunikatorze lub poprzez stronę www).
Serwis jest stale rozbudowywany i ulepszany. Ostatnio zostały wprowadzone tzw. opinie głosowe, dzięki którym użytkownicy mogą zostawiać komentarze dźwiękowe na stronach swoich znajomych (wzorem komentarzy tekstowych). Swoje opinie głosowe na profilach innych użytkowników nagrały już gwiazdy – Kasia Cerekwicka, Monika Brodka i Tomek Makowiecki.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.