Serwis MOJE MEDIA umożliwia stacjom radiowym dotarcie do internautów, bez inwestycji w kupno sprzętu komputerowego niezbędnego do emisji sygnału radiowego w sieci. Rozgłośnie mogą teraz skorzystać z oferty dzierżawy urządzeń, w ramach promocji trwającej do 31 maja br.
MOJE MEDIA to innowacyjne przedsięwzięcie, umożliwiające rozgłośniom pozyskanie atrakcyjnej grupy odbiorców, jakimi są użytkownicy Internetu oraz zdobycie wizerunku nowoczesnego medium.
– Dzięki promocji chcemy ułatwić zaistnienie w serwisie MOJE MEDIA tym stacjom, które są zainteresowane pojawieniem się w sieci, lecz mają problem z kupnem niezbędnego sprzętu komputerowego – wyjaśnia Sylwia Rura – Pachota, koordynator projektu.
Współpracujące rozgłośnie mogą wydzierżawić zestaw, obejmujący komputer z procesorem Celeron o prędkości 2.5GHz, pamięci 512MB i twardym dysku o pojemności 80GB wraz z kartą dźwiękową, myszą i klawiaturą. Kupno zestawu to wydatek rzędu 1 400 zł netto, zaś koszt miesięcznej dzierżawy – 116,67 zł netto. Z oferty mogą skorzystać stacje, których zgłoszenie dotrze do MOICH MEDIÓW do 31 maja br.
MOJE MEDIA mają umożliwiać internautom odbiór w jednym serwisie sygnału wielu rozgłośni i stacji telewizyjnych. Funkcjonalność systemu pozwala również na odbiór strumienia audio lub wideo z poziomu strony WWW określonej stacji. Obecnie internauta może odbierać strumienie radiowe o prędkości 16 lub 32 Kbps. W przyszłości, z myślą o najbardziej wymagających użytkownikach, mają zostać wprowadzone prędkości 64 i 128 Kbps.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.