Ceneo wprowadziło dla swoich użytkowników nową funkcję, zakładkę „Moje Produkty”. Oprócz możliwości zapamiętywania wybranych przez użytkownika przedmiotów – tak jak to było do tej pory w liście dostępnej na Ceneo – narzędzie pokazuje również ostatnio przeglądane produkty.
Schowek dla kupujących jest dostępny w nowoutworzonej zakładce „Moje produkty”, która jest widoczna na dole strony. Użytkownicy Ceneo w szybki i wygodny sposób mogą wrócić do ostatnio oglądanych i dodanych do schowka przedmiotów. W przypadku produktów z tej samej kategorii można łatwo porównać ich parametry. Nowością jest opcja wysyłania listy zapamiętanych produktów na swój adres e-mail.
„Przed podjęciem decyzji o zakupie nasi użytkownicy często kilkakrotnie przeglądają i porównują ze sobą wybrane produkty” – mówi Joanna Heine, Analityk Biznesowy Ceneo.pl – „Mamy nadzieję, ze tego typu narzędzie uprości proces zakupów za pośrednictwem Ceneo, a użytkownicy polubią korzystanie z nowej zakładki” – dodaje.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.