Money.pl jedynym właścicielem Business Ad Network

Opublikowano: 17 grudnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Grupa Money.pl przejęła od Agory 50 proc. udziałów w Business Ad Network (BAN), stając się jedynym właścicielem sieci reklamowej.

Money.pl jedynym właścicielem Business Ad Network 1Prezes Money.pl nie krył, że cieszy się z finalizacji przejęcia.

Choć współpracę z Agorą bardzo sobie cenimy, cieszymy się, że BAN będzie całkowicie w naszej pieczy. Zmiany właścicielskie nie oznaczają oczywiście definitywnego zakończenia współpracy. Będziemy nadal pracować z Agorą na płaszczyźnie handlowej – powiedział Aleksander Kusz.

Business Ad Network to sieć reklamowa zrzeszająca serwisy premium. W jej portfolio znajdują się nie tylko serwisy grupy Money.pl i Agory, ale także marki takie jak Linkedin, tytuły Motor-Presse-Polska (Menshealth, Runners, auto motor i sport) czy media wydawnictwa Beck. Prezesem spółki BAN będzie jej dotychczasowy szef, Tomasz Pudlis.

W przyszłym roku zamierzamy intensywnie pracować nad rozwojem naszego portfolio, szczególnie w kategorii life style. Oczywiście dalej będziemy proponować naszym klientom obecność wyłącznie w mediach premium – dodał Tomasz Pudlis.

Cena zakupu nie została ujawniona.

Dawid ZarazińskiMoney.pl jedynym właścicielem Business Ad Network

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.