Money.pl po raz ósmy wziął pod lupę ponad 100 największych i najpopularniejszych sklepów internetowych.
Redakcja Money.pl oceniła e-sklepy w siedmiu kategoriach: w kategorii elektronika i AGD zwyciężył euro.com.pl, w klasyfikacji zdrowie i uroda numerem jeden został iperfumy.pl, kultura i rozrywka – Merlin.pl, moda – ANSWEAR.com, turystyka – Travelplanet.pl, natomiast wśród sklepów specjalistycznych bezkonkurencyjny był Militaria.pl, a wielobranżowych Dekoria.pl.
Każdemu ze sklepów redaktorzy przyjrzeli się pod kątem 60 kryteriów, takich jak najlepiej zorganizowane, dysponujące najciekawszą ofertą i najbardziej dbające o kupujących. Wyniki przedstawili w siedmiu kategoriach, do których sklepy przypisane zostały na podstawie danych z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius.
Tegoroczny, ósmy już ranking sklepów internetowych Money.pl jest barometrem najważniejszych trendów całego polskiego rynku e-commerce. Coraz więcej sklepów wykorzystuje kanał mobilny w sprzedaży, a także media społecznościowe w kontaktach z klientami. Ranking wskazał, z czym mają one największe problemy. Wiele do życzenia pozostawia jeszcze obsługa klienta lub np. możliwość odbioru zakupów bezpośrednio w siedzibie firmy bądź w coraz popularniejszych paczkomatach – powiedział Tomasz Bonek, redaktor naczelny Money.pl.
Podobnie jak w poprzednich edycjach i tym razem w zestawieniu wzięły udział najpopularniejsze e-sklepy wśród internautów. Z każdej kategorii kategorii e-commerce/sklepy monitorowanej w ramach Megapanelu dziennikarze Money.pl wybrali po 15 sklepów, które w ciągu roku poprzedzającego badanie (od sierpnia 2013 roku do końca lipca 2013 r.) odwiedziła największa liczba osób.
Pełen ranking dostępny jest pod adresem: www.money.pl/sekcja/ranking-sklepow-internetowych-2013
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.