W października 2003 r. portal finansowy Money.pl przeprowadził badania swoich użytkowników. Ich celem było lepsze poznanie internautów korzystających z serwisu finansowego i platformy transakcyjnej oraz zebranie ich opinii i ocen.
Co drugi z badanych ocenił portal jako „doskonały” lub „wyróżniający się” na tle konkurencji. Ponad połowa z badanych odwiedza portal codziennie, a 38% kilka razy w tygodniu. Jako powód dla którego użytkownicy wybierają Money.pl 62,6% badanych wskazało ciekawą i interesującą zawartość, 49% – przejrzysty i czytelny układ, a 39% – duży wybór produktów finansowych.
Z badań wynika, że typowy użytkownik Money.pl to mężczyzna (72%) w wieku 25-44 (66%), pochodzący z miasta powyżej 500 tys. osób (prawie 50%), posiadający wykształcenie wyższe (78%), pracujący w średniej lub dużej firmie (51%)
Typowy użytkownik Money.pl zarabia miesięcznie pomiędzy 2 tys. a 5 tys. zł netto (43%), a 18% powyżej 5 tys. zł i swój wolny przeznacza na podróże (54%), słuchanie muzyki (51%), czytanie książek (45%) lub uprawianie sportu (41%).
Badania zostały przeprowadzone w dniach 13 – 16 października 2003 r na próbie 1282 użytkowników Money.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.