Money.pl przebadał swoich użytkowników

W października 2003 r. portal finansowy Money.pl przeprowadził badania swoich użytkowników. Ich celem było lepsze poznanie internautów korzystających z serwisu finansowego i platformy transakcyjnej oraz zebranie ich opinii i ocen.

Co drugi z badanych ocenił portal jako „doskonały” lub „wyróżniający się” na tle konkurencji. Ponad połowa z badanych odwiedza portal codziennie, a 38% kilka razy w tygodniu. Jako powód dla którego użytkownicy wybierają Money.pl 62,6% badanych wskazało ciekawą i interesującą zawartość, 49% – przejrzysty i czytelny układ, a 39% – duży wybór produktów finansowych.

Z badań wynika, że typowy użytkownik Money.pl to mężczyzna (72%) w wieku 25-44 (66%), pochodzący z miasta powyżej 500 tys. osób (prawie 50%), posiadający wykształcenie wyższe (78%), pracujący w średniej lub dużej firmie (51%)

Typowy użytkownik Money.pl zarabia miesięcznie pomiędzy 2 tys. a 5 tys. zł netto (43%), a 18% powyżej 5 tys. zł i swój wolny przeznacza na podróże (54%), słuchanie muzyki (51%), czytanie książek (45%) lub uprawianie sportu (41%).

Badania zostały przeprowadzone w dniach 13 – 16 października 2003 r na próbie 1282 użytkowników Money.pl.

http://www.money.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top