W października 2003 r. portal finansowy Money.pl przeprowadził badania swoich użytkowników. Ich celem było lepsze poznanie internautów korzystających z serwisu finansowego i platformy transakcyjnej oraz zebranie ich opinii i ocen.
Co drugi z badanych ocenił portal jako „doskonały” lub „wyróżniający się” na tle konkurencji. Ponad połowa z badanych odwiedza portal codziennie, a 38% kilka razy w tygodniu. Jako powód dla którego użytkownicy wybierają Money.pl 62,6% badanych wskazało ciekawą i interesującą zawartość, 49% – przejrzysty i czytelny układ, a 39% – duży wybór produktów finansowych.
Z badań wynika, że typowy użytkownik Money.pl to mężczyzna (72%) w wieku 25-44 (66%), pochodzący z miasta powyżej 500 tys. osób (prawie 50%), posiadający wykształcenie wyższe (78%), pracujący w średniej lub dużej firmie (51%)
Typowy użytkownik Money.pl zarabia miesięcznie pomiędzy 2 tys. a 5 tys. zł netto (43%), a 18% powyżej 5 tys. zł i swój wolny przeznacza na podróże (54%), słuchanie muzyki (51%), czytanie książek (45%) lub uprawianie sportu (41%).
Badania zostały przeprowadzone w dniach 13 – 16 października 2003 r na próbie 1282 użytkowników Money.pl.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!