Rynek oprogramowania do fakturowania online jest mocno rozwinięty w Polsce. Czy można szukać w tym segmencie innowacji? Twórcy MoneyPenny chcą przekonać użytkowników przede wszystkim osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą.
Jak opiszecie swój projekt w 100 słowach?
[pullquote type=”right”]Każdy może mierzyć czas pracy, te godziny można przypisać do projektów, a następnie wystawić automatycznie faktury dla klientów[/pullquote]MoneyPenny to jedyne oprogramowanie, które ułatwia zarządzanie firmą. Ewidencja projektów, rejestracja czasu pracy i program do faktur w jednym narzędziu. MoneyPenny to zautomatyzowny system rozliczeniowy dla właścicieli małych firm i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.
MoneyPenny łączy ludzi, zadania i projekty. Nasze narzędzia są zaprojektowane w taki sposób aby pomóc freelancerom, startupom i małym firmom ograniczyć ilość przeterminowanych należności, z łatwością monitorować wydatki i tworzyć prawidłowe budżety. MoneyPenny w przeciągu sekundy estymacje przetwarza na faktury i projekty, a wydatki przypisuje do klientów i dodaje do faktury. MoneyPenny umożliwia współpracę z Klientami z całego świata. Faktury mogą być wystawione w różnych językach, we wszystkich walutach.
Skąd pomysł?
Wśród naszych znajomych, wielu indywidualnych przedsiębiorców, freelancerów i właścicieli małych firm napotykało te same problemy:
a) tracą za dużo czasu na papierkową robotę
b) muszą używać osobnych programów do rejestrowania czasu pracy, tworzenia faktur i raportów
c) mają problemy z radzeniem sobie ze sprawami podatkowymi.
Postanowiliśmy rozwiązać te problemy tworząc jedno narzędzie, które w automatyczny sposób pozwoli prowadzić projekty, a następnie w prosty sposób umożliwi wystawianie faktur i rozliczenia z klientem.
Jak wygląda Wasz zespół? W jakim stopniu korzystacie z usług firm zewnętrznych?
Jesteśmy zespołem międzynarodowym. W projekcie MoneyPenny pracują freelancerzy z różnych zakątków świata.
Co jest Waszym atutem? Jaki problem rozwiązujecie?
MoneyPenny umożliwia zautomatyzowany sposób zarządzania projektami, zespołem i klientami – przez co pomaga oszczędzać czas i zwiększa efektywność firmy.
Każdy członek zespołu może mierzyć czas pracy za pomocą time trackera lub ręcznie wpisywać przepracowane godziny, te godziny można przypisać do projektów, a następnie wystawić automatycznie faktury dla klientów.
Jaki macie model biznesowy i do kogo chcecie docierać?
MoneyPenny działa w modelu SaaS (software as a service). Docelową grupą klientów są małe firmy, startupy, freelancerzy i działalności jednoosobowe.
Jak definiujecie swój cel biznesowy na najbliższe pół roku?
Naszą aspiracją jest dostarczać najlepsze możliwe oprogramowanie rozliczeniowo-księgowe dla firm. Chcemy na bieżąco rozwijać relacje z klientami, poznawać ich potrzeby i dostarczać rozwiązania jak najlepiej dopasowane do tych potrzeb.
Bardziej mierzalny cel to pozyskanie 2000 stałych użytkowników w Polsce i na świecie.
Wszystkich zainteresowanych przedstawieniem swojego projektu na łamach e-biznes.pl w ramach cyklu „Pokaż swój #startup” zapraszamy do wypełnienia formularza na e-biznes.pl/startup.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.