Morizon i Gratka, czołowe platformy nieruchomości w Polsce, jako pierwsze w kraju wprowadzają nowoczesne systemy wyszukiwania oparte na języku naturalnym i sztucznej inteligencji (AI) o nazwach mieszkAI (Morizon) i szukAI (Gratka). Innowacyjna technologia GPT – ta sama, która stoi za popularnym rozwiązaniem ChatGPT – umożliwia użytkownikom jeszcze bardziej intuicyjne i efektywne znajdowanie odpowiednich mieszkań, domów czy lokali usługowych. Firmy zapowiadają dalszy rozwój platform oraz wprowadzanie kolejnych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji.
Z wyszukiwania językiem naturalnym można już korzystać na stronach internetowych Morizon oraz Gratka. Dzięki zaangażowaniu AI, system umożliwia wprowadzanie zapytań za pomocą zwykłych wyrażeń, takich jak „szukam kawalerki do wynajęcia w Krakowie do 3 tys.” czy „marzę o domu z ogrodem we Wrocławiu”. Algorytmy, korzystając ze zdolności do analizy kontekstu, błyskawicznie analizują ponad 220 tys. ofert dostępnych obecnie w obu serwisach, dostarczając aktualne i spersonalizowane propozycje nieruchomości, dopasowane do indywidualnych potrzeb i preferencji klientów z uwzględnieniem takich aspektów, jak: lokalizacja, cena, metraż, liczba pokoi czy dodatkowe udogodnienia. Na urządzeniach mobilnych możliwe jest również wyszukiwanie głosowe – wystarczy użyć ikonki mikrofonu.
– Wprowadzenie wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji w serwisach Morizon i Gratka to odpowiedź na rosnące potrzeby rynku i oczekiwania użytkowników. Technologia ta umożliwia łatwiejsze i szybsze wyszukiwanie nieruchomości, które spełniają indywidualne kryteria i preferencje klientów, czyniąc proces poszukiwań jeszcze bardziej przyjemnym i efektywnym – mówi Michał Jaskólski, Chief Product Officer i Wiceprezes w Grupie Morizon-Gratka.
W perspektywie długoterminowej, Morizon i Gratka planują dalszy rozwój platform oraz wprowadzanie kolejnych innowacyjnych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Będą to m.in.: automatyczne analizowanie ofert nieruchomości pod kątem kryteriów użytkownika, systemy rekomendacji nowej generacji, a także wyspecjalizowane narzędzia dla agencji nieruchomości, deweloperów oraz ogłoszeniodawców prywatnych.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.