MPG jednym z dwóch najlepszych domów mediowych
W dniu 20 maja podczas uroczystej gali zorganizowanej przez Media i Marketing Polska wyróżniono podmioty działające w branży reklamowej w 2007 roku. W kategorii domów mediowych za dwa najlepsze domy mediowe uznano MPG oraz Starcom. Przyznane wyróżnienia były jedynymi w kategorii domów mediowych, gdyż tytuł Domu Mediowego Roku nie został przyznany za rok 2007.
Podstawą przyznania tytułu były osiągnięcia biznesowe, inwestycje w rozwój firmy, sposób zarządzania oraz reputacja w branży. Przyznanie tytułu poprzedzone zostało badaniem zadowolenia klientów realizowanych przez agencję badawczą SMG/KRC.
„Już po raz drugi możemy pochwalić się wyróżnieniem przyznawanym przez Media i Marketing Polska. W tym roku jednak nagroda cieszy nas jeszcze bardziej. Wierzę, że jest to efekt ciężkiej pracy naszych zespołów, czego dowodem są coroczne, wysokie noty jakie otrzymujemy w Badaniu Satysfakcji Klientów”, mówi Jacek Dzięcielak, CEO MPG Poland.
Raport Media i Marketing Polska „Agencje reklamowe i Domy Medowie” to obszerny i prestiżowy raport specjalny, który zawiera badanie satysfakcji klientów z pracy domów mediowych i agencji. Od trzech lat MPG osiąga najwyższe noty w tym badaniu. Na bazie wyników i osiągnięć agencji, Media i Marketing Polska przyznaje nagrody i wyróżnienia.