MRM Momentum Group przygotowała promocję konsumencką dla Storcka

Opublikowano: 15 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Na początku września pod nazwą StorckOLoto rozpoczęła się promocja konsumencka firmy Storck, przygotowana przez agencję MRM Momentum Group. Promocją objęte jest 6 produktów: Werthers Original, nimm2, Śmiejżelki, IceFresh, Campino i Reisen. Celem promocji jest zwiększenie sprzedaży i wzrost zainteresowania produktami firmy Storck.

Koncepcja promocji nawiązuje do najbardziej znanej gry losowej – Lotka. W promocji można wygrać nagrody pieniężne (po 2 000 zł i 500 zł), oraz główną nagrodę – 100 tys. zł. Losowania nagród będą odbywały się co tydzień przez kolejne 8 tygodni.

Mechanizm promocji jest prosty, opiera się na loterii SMS: na opakowaniach umieszczono naklejki wraz z kodami, które Klient po dokonaniu zakupu może wysłać SMS-em pod wskazany numer lub zarejestrować na stronie www.storckoloto.pl.

Naklejkę promocyjną oraz materiały promocyjne: plakaty, shelfstoppery i shelflinery, zostały zaprojektowane przez zespół kreatywny MRM Momentum Group. Agencja zajmuje się również obsługą prawną promocji, obsługą systemu SMS-owego i strony internetowej (we współpracy z firmą Avantis).

Promocja potrwa do 10 listopada

Sylwester KozakMRM Momentum Group przygotowała promocję konsumencką dla Storcka

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.