MSP.Money.pl – jedna z sekcji portalu Money.pl, dołączyła do portfolio domu sprzedaży mediów BizOn media. MSP.Money.pl jest 33. serwisem współpracującym z BizOn media.
Witryna MSP.Money.pl wzmocniła pakiet MSP oferowany przez BizOn media. Stworzono go z myślą o reklamodawcach pragnących dotrzeć do osób prowadzących działalność gospodarczą oraz właścicieli przedsiębiorstw zatrudniających pracowników. W pakiecie znajdują się w nim już m. in. strony GazetaPrawna.pl, Podatki.pl, Parkiet.com czy firmowana przez Bankier.pl – Twoja-firma.pl.
MSP.Money.pl oferuje zróżnicowane formy reklamy. Ze standardowych form płaskich prócz banerów i buttonów, na stronie dostępny jest także Premium Rectangle oraz „prestiżowy” i coraz bardziej popularny screening, a więc połączenie billboarda z tapetą. Poza tym MSP.money.pl umożliwia również emisję form layerowych i pełnoekranowych spotów reklamowych.
Sekcję MSP.Money.pl, dedykowaną małej i średniej przedsiębiorczości, odwiedza co czwarty użytkownik Money.pl. Prezentuje ona aktualne doniesienia gospodarcze, wiadomości na temat rozpoczynania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz oferty współpracy firm polskich i zagranicznych. MSP.Money.pl udostępnia także bezpłatne narzędzia przydatne dla przedsiębiorców.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.