Zgadzamy się, że bankowość elektroniczna na telefonie powinna działać inaczej niż przez zwykłą przeglądarkę. Powinniśmy widzieć mniej informacji i łatwo poruszać się po aplikacji, przy tym powinny zostać zachowane najwyższe standardy bezpieczeństwa. Jak radzi sobie nowa aplikacja Multibanku?
MultiBank for iPhone to aplikacja przeznaczona dla klientów MultiBanku. Podstawowe możliwości to podgląd salda i historia rachunków, do tego autorzy zadbali abyśmy mogli wykonywać przelewy do odbiorców zdefiniowanych. Mamy również możliwość definiowania jakie informacje mają być widoczne po zalogowaniu. Do korzystania z aplikacji nie trzeba aktywować żadnej dodatkowej usługi w banku.
Aplikacja jest darmowa do pobrania w App Store w wersji dla iPhone jak i iPad, autorem jest Mobiltek SA, twórca aplikacji finansowych dla mBanku, Skandii i Getinu
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.