Portal eGospodarka.pl uruchomił serwis udostępniający spersonalizowane, elektroniczne kartki świąteczne, przeznaczone do zamieszczenia na firmowej witrynie internetowej lub do wysłania za pomocą poczty elektronicznej.
Serwis pozwala na wybór spośród przykładowych, gotowych wzorów multimedialnych kartek wykonanych w technologii flash. Zamawiający może dodatkowo personalizować kartki, dodając logo firmy czy zmieniając kolorystykę na charakterystyczną dla swojej firmy, może też zamówić indywidualny projekt. Po wykonaniu kartki można ją wykorzystać zarówno do umieszczenia na stronie WWW jak i do wysłania pocztą elektroniczną, na co pozwala zintegrowane narzędzie do wysyłki masowej – mailingu. Kartka w wersji zamieszczonej na firmowej witrynie internetowej może być także rozsyłana przez wszystkie osoby odwiedzające taką witrynę.
Serwis pozwala również na monitorowanie skuteczności wysyłki – statystyki, dotyczące wejść na stronę oraz przeczytanych e-maili, pozwalają określić który z odbiorców obejrzał adresowaną do niego kartkę.
– Wysyłanie kartek świątecznych to istotny element wizerunku wielu firm. Służą one nie tylko przypomnieniu o sobie klientom czy partnerom, ale też są wyrazem szacunku i sympatii. Pozwalają wprowadzić w atmosferę czysto biznesowych kontaktów tak bardzo wszystkim potrzebny element ciepła – mówi Beata Szkodzin, wydawca serwisu eGospodarka.pl
http://www.egospodarka.pl/6761,Zrob-wlasne-kartki-swiateczne,1,12,1.html
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.