MultiProgram – nowy program partnerski Grupy Allegro

Opublikowano: 28 października 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Grupa Allegro uruchomiła wersję beta nowego programu partnerskiego. MultiProgram jest następcą obecnie funkcjonującego rozwiązania. Już w tej chwili obsługuje większość serwisów Grupy Allegro.

‑ W tej chwili MultiProgram obsługuje serwisy Allegro, Ceneo, iStore oraz otoMoto, otoDom i otoWakacje – tłumaczy Łukasz Gołębniak, kierownik zespołu SEM/SEO. – W chwili obecnej wdrożyliśmy wersję „beta”, która pozwoli na weryfikację dostępnych funkcjonalności i modyfikację MultiProgramu według potrzeb jego Użytkowników.

Grupa Allegro sukcesywnie będzie włączać do MultiProgramu kolejne serwisy. Oznacza to także nowe zestawy kreacji reklamowych. Na potrzeby nowego programu opracowany został atrakcyjny system prowizyjny, który promuje Partnerów szczególnie aktywnych. Dzięki zróżnicowanym stawkom oraz metodom naliczania prowizji, każdy Partner znajdzie coś dla siebie. Prowizje przyznawane będą głównie za wykonane akcje (rejestracja, zakup, wystawienie ogłoszenia, itp.). Jednakże w przygotowaniu są również nowe metody rozliczeń za unikalną wizytę czy też „kliknięcie w kreację reklamową”.

‑ W ramach prowizji za emisję reklam Serwisu Allegro dodaliśmy kilka opcji, o które już od jakiegoś czasu pytali nasi Partnerzy – dodaje Łukasz Gołębniak. – Nadal będziemy wynagradzać za pełną aktywację konta i dzielić się prowizją za sprzedaż na kontach nowych Użytkowników.

Nowy Program pozwoli na dodatkowe przyznawanie wynagrodzenia za zakupy w opcji „Kup teraz”. Ważną zmianą jest także „ubruttowienie” wypłat dla kont firmowych.

‑ Zachęcamy do przystąpienia do MultiProgramu i testowania jego funkcjonalności. Będziemy także wdzięczni za zgłaszanie swoich uwag lub ewentualnych błędów, które mogą się pojawić po starcie nowego systemu partnerskiego – dodaje Gołębniak.

Hanna LaskowskaMultiProgram – nowy program partnerski Grupy Allegro

Podziel się!

O autorze

hania