MURATOR z nowym serwisem Murator.pl

Opublikowano: 12 marca 2018. Kategoria: Rynek. Tagi:

MURATOR uruchomił nową stronę internetową Murator.pl, która stanowi połączenie popularnego, otwartego serwisu budowlanego dla szerokiego grona odbiorców z płatną platformą treści premium. Uruchomienie serwisu pod nazwą Muratora odzwierciedla kierunek rozwoju marki w stronę synergii tworzenia i dystrybucji treści w druku i internecie.

Wprowadzenie witryny Murator.pl oraz ujednolicenie nazwy i logotypu stanowią kontynuację działań związanych z reorganizacją segmentu Budowa w Grupie ZPR Media. W styczniu br. redakcje prasowe i internetowe Muratora zostały skonsolidowane, a ich szefem został Piotr Laskowski. Kolejnym etapem rozwoju w kierunku nowych mediów będzie wprowadzenie Multimedialnych Numerów Specjalnych „Muratora”, przygotowywanych w oparciu o Murator.pl i skierowanych do odbiorców, którzy poszukują w internecie fachowych i kompleksowych poradników tematycznych. Pierwszy Multimedialny Numer Specjalny „Urządzamy ogród” ukaże się już 21 marca.

Zmiana symbolizuje integrację naszych redakcyjnych działań, ale także nową jakość serwisu internetowego Murator.pl. Serwis zyskał nowy wygląd, stał się bardziej przejrzysty i lepiej prowadzi do treści, którą jest zainteresowany użytkownik. Także tej Premium, dostępnej dla prenumeratorów cyfrowego wydania „Muratora” – mówi Piotr Laskowski, redaktor naczelny miesięcznika „Murator” i Murator.pl.

Murator.pl uruchomiony został w makiecie nawiązującej do layoutu miesięcznika „Murator”. Pod względem technologicznym i informatycznym Murator.pl został zbudowany od podstaw przez Dział Internetowy Grupy ZPR Media. Nowy serwis oparty jest na autorskiej platformie wydawniczej.

Wcześniejsza strona internetowa „Muratora” (www.muratordom.pl) powstała w 2001 roku. W styczniu 2018 odwiedziło ją 2 340 847 internautów (RU) i odnotowała ponad 11 mln odsłon.

Dawid ZarazińskiMURATOR z nowym serwisem Murator.pl

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Facebook Twitter

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Odpowiada również za rozwój cyfrowej wersji magazynu "Harvard Business Review Polska" (HBRP.pl). Zajmuje się tematami związanymi z nowymi technologiami, biznesem i kulturą. Szef firmy nuAurora.com.