12 listopada Rada Nadzorcza Media Express wyraziła zgodę na przejęcie wydawania dziennika „Super Express” przez MURATOR S.A. W wyniku konsolidacji, która zostanie sfinalizowana do końca br., MURATOR S.A. rozpocznie działalność na rynku prasy codziennej, co pozwoli mu w ciągu najbliższych lat znaleźć się w ścisłej czołówce wydawców w Polsce.
"Przejęcie "Super Expressu" – dziennika, który w ostatnich kilkunastu miesiącach systematycznie poprawiał wyniki, zwiększając sprzedaż egzemplarzową, a także wpływy z reklam – pozwoli podwoić obroty MURATORA. Jesteśmy przekonani, że w ciągu dwóch, trzech lat obroty wzrosną nawet trzykrotnie. MURATOR S.A. chce w krótkim czasie znaleźć się w czołówce wydawców na polskim rynku" – powiedział Zbigniew Benbenek, przewodniczący rad nadzorczych MURATOR S.A. i Media Express Sp. z o.o.
Transakcja nie spowoduje zmian personalnych. Dziennik tworzony będzie w dotychczasowej siedzibie przy ul. Jubilerskiej. Media Express zajmie się rozwijaniem działalności poligraficznej i – jak dotychczas – będzie nadal drukować "Super Express".
Sprzedaż „Super Expressu” MURATOR S.A. to kolejny etap (po m.in. wrześniowym połączeniu struktur sprzedaży wydawnictw) konsolidacji mediów z grupy ZPR.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.