Tuznajdziesz.pl to nazwa uruchomionego niedawno serwisu Muratora S.A., pierwszego samodzielnego portalu ogłoszeniowego w portfolio wydawcy. Zastąpił istniejący od października 2007 roku serwis muratornieruchomosci.pl, który był częścią portalu muratordom.pl.
Muratornieruchomosci.pl jest już na tyle dojrzałym i rozwiniętym produktem, że może funkcjonować samodzielnie, pod nowym szyldem tuznajdziesz.pl, niezależnym od marki „murator” – stwierdziła Dominika Merek, szef projektu tuznajdziesz.pl.
W serwisie znajduje się ponad 400 000 ofert nieruchomości, dotyczących sprzedaży i wynajmu mieszkań, domów oraz działek na rynku pierwotnym i wtórnym. Tuznajdziesz.pl współpracuje z 1300 firmami – biurami nieruchomości i deweloperami.
Murator S.A. pracuje nad rozbudową serwisu – w ciągu najbliższych dwóch miesięcy udostępni użytkownikom nowe narzędzia i funkcjonalności, a partnerom biznesowym zaoferuje nowe formy reklamowe. Firma nie chce jednak zdradzać szczegółów.
Uruchomienie tuznajdziesz.pl oznacza rozwój segmentu serwisów ogłoszeniowych w Muratorze – powiedziała Katarzyna Białek, członek zarządu wydawnictwa.
Wszystkie prace związane z serwisem wykonały Dział Projektów Internetowych i Dział Informatyki Muratora S.A.
Co odróżnia tuznajdziesz.pl od konkurencji? Jak przekonuje Dominika Merek jest kilka elementów, które wyróżniają serwis.
Nasza współpraca z firmami z rynku nieruchomości opiera się wyłącznie na wymianie świadczeń, jest bezabonamentowa. Mamy bardzo dobrze opracowany mechanizm szukania ofert dostępnych w programie „Rodzina na swoim” – za pomocą wyszukiwarki w naszym serwisie, można szybko i łatwo dotrzeć do ofert z rynku pierwotnego i wtórnego, spełniających kryteria tego programu. Jesteśmy rzetelni – dużą wagę przykładamy do aktualności naszych ogłoszeń – przekonuje.
Dodaje, że by być liderem na tym konkurencyjnym rynku trzeba oferować coraz ciekawsze, lepsze i szybsze rozwiązania. I tym chce do Tuznajdziesz.pl przekonać potencjalnych użytkowników.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.