MUSCAT – internetowy sklep z okularami chce pozyskać 3 mln na inwestycje

Założona przez absolwentów SGH, Dawida Wintera oraz Pawła Porucznika, spółka 4MOSA dostarcza okulary pod własną marką MUSCAT. Twórcy zdecydowali się na System Domowej Przymierzalni umożliwiający klientowi bezpłatne przymierzenie okularów w domu. Przewagą projektu ma być bezproblemowy zwrot i sztywna cena – 350 zł.

Logo_MuscatPlanujemy pozyskać od inwestorów 2–3 mln złotych. Zależy nam na znalezieniu partnerów i wspólników, którzy rozumieją naszą branżę i mają doświadczenie w e-commerce. Środki z inwestycji przeznaczymy na budowę lokalnych zespołów w Czechach i Wielkiej Brytanii oraz uruchomienie kolejnych linii produktowych m.in. okularów dla dzieci – powiedział Paweł Porucznik.

Projekt powstał na początku 2013 roku w Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości (AIP) przy Szkole Głównej Handlowej. Studiując jeszcze finanse i rachunkowość, Dawid Winter oraz Paweł Porucznik stworzyli startup 4MOSA i swoją pierwszą markę okularów Westwood i zdecydowali się na produkcję okularów z prawdziwego drewna.

Byliśmy pierwszą firmą w Polsce, która oferowała takie produkty. Nasza marka była obecna w 40 punktach sprzedaży na terenie całego kraju. Dostaliśmy pierwsze propozycje od funduszy venture capital. Nie mieliśmy wtedy jednak pomysłu na to, jak efektywnie wykorzystać kapitał, dlatego nie zdecydowaliśmy się na wejście inwestora do 4MOSY – wyjaśnia Dawid Winter, współzałożyciel 4MOSA.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top