Założona przez absolwentów SGH, Dawida Wintera oraz Pawła Porucznika, spółka 4MOSA dostarcza okulary pod własną marką MUSCAT. Twórcy zdecydowali się na System Domowej Przymierzalni umożliwiający klientowi bezpłatne przymierzenie okularów w domu. Przewagą projektu ma być bezproblemowy zwrot i sztywna cena – 350 zł.
Planujemy pozyskać od inwestorów 2–3 mln złotych. Zależy nam na znalezieniu partnerów i wspólników, którzy rozumieją naszą branżę i mają doświadczenie w e-commerce. Środki z inwestycji przeznaczymy na budowę lokalnych zespołów w Czechach i Wielkiej Brytanii oraz uruchomienie kolejnych linii produktowych m.in. okularów dla dzieci – powiedział Paweł Porucznik.
Projekt powstał na początku 2013 roku w Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości (AIP) przy Szkole Głównej Handlowej. Studiując jeszcze finanse i rachunkowość, Dawid Winter oraz Paweł Porucznik stworzyli startup 4MOSA i swoją pierwszą markę okularów Westwood i zdecydowali się na produkcję okularów z prawdziwego drewna.
Byliśmy pierwszą firmą w Polsce, która oferowała takie produkty. Nasza marka była obecna w 40 punktach sprzedaży na terenie całego kraju. Dostaliśmy pierwsze propozycje od funduszy venture capital. Nie mieliśmy wtedy jednak pomysłu na to, jak efektywnie wykorzystać kapitał, dlatego nie zdecydowaliśmy się na wejście inwestora do 4MOSY – wyjaśnia Dawid Winter, współzałożyciel 4MOSA.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.