Założona przez absolwentów SGH, Dawida Wintera oraz Pawła Porucznika, spółka 4MOSA dostarcza okulary pod własną marką MUSCAT. Twórcy zdecydowali się na System Domowej Przymierzalni umożliwiający klientowi bezpłatne przymierzenie okularów w domu. Przewagą projektu ma być bezproblemowy zwrot i sztywna cena – 350 zł.
Planujemy pozyskać od inwestorów 2–3 mln złotych. Zależy nam na znalezieniu partnerów i wspólników, którzy rozumieją naszą branżę i mają doświadczenie w e-commerce. Środki z inwestycji przeznaczymy na budowę lokalnych zespołów w Czechach i Wielkiej Brytanii oraz uruchomienie kolejnych linii produktowych m.in. okularów dla dzieci – powiedział Paweł Porucznik.
Projekt powstał na początku 2013 roku w Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości (AIP) przy Szkole Głównej Handlowej. Studiując jeszcze finanse i rachunkowość, Dawid Winter oraz Paweł Porucznik stworzyli startup 4MOSA i swoją pierwszą markę okularów Westwood i zdecydowali się na produkcję okularów z prawdziwego drewna.
Byliśmy pierwszą firmą w Polsce, która oferowała takie produkty. Nasza marka była obecna w 40 punktach sprzedaży na terenie całego kraju. Dostaliśmy pierwsze propozycje od funduszy venture capital. Nie mieliśmy wtedy jednak pomysłu na to, jak efektywnie wykorzystać kapitał, dlatego nie zdecydowaliśmy się na wejście inwestora do 4MOSY – wyjaśnia Dawid Winter, współzałożyciel 4MOSA.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.