Nagrałeś muzyczny kawałek, którym teraz chciałbyś się pochwalić 6-milionowej publiczności? Serwis społecznościowy MojaGeneracja.pl uruchomił specjalną platformę, gdzie artyści mogą zamieszczać własne utwory muzyczne.
Muzango – tak nazywa się nowa platforma w serwisie społecznościowym MojaGeneracja.pl, na której można zamieszczać autorskie kawałki. Wystarczy posiadać numer komunikatora internetowego Gadu-Gadu, z którym ściśle zintegrowany jest serwis, założyć na nim własny profil i wejść następnie na Muzango. – Jeśli Internauta chce tutaj zamieścić utwór, wcześniej musi wypełnić elektroniczną deklarację, w której przyznaje, że ma do niego pełne prawa autorskie – wyjaśnia Jarosław Rybus, PR Manager Gadu Gadu S.A., właściciel serwisu MojaGeneracja.pl.
Jest to jedyny warunek pojawienia się w Muzango – Krainie Niezależnych Artystów. Na tekst i muzykę, które zaczynają ją wypełniać nikt, oprócz samych autorów, nie ma wpływu. Muzango zostało bowiem przygotowane z myślą o niezależnych wykonawcach, którzy chcą wejść na scenę muzyczną i tworzyć jej nowe oblicze. – Takich artystów, uzdolnionych i z charyzmą, wcale w Polsce nie brakuje. Problemem jest przebicie się przez wielkie wytwórnie płytowe i komercyjne rozgłośnie radiowe, które umożliwiają trwałe dotarcie do odbiorcy – dodaje Jarosław Rybus.
Teraz ten komfort daje Muzango. Każdy artysta może zamieszczać utwory w 6-milionowej społeczności, z którą kontaktuje się za pomocą komunikatora Gadu-Gadu lub na swym blogu na MojaGeneracja.pl. Tutaj fani mogą znaleźć np. informacje o zespole i teksty piosenek. O zbliżających się koncertach lub premierach płytowych artyści mogą pisać również w Wydarzeniach, serwisie informacyjnym dostępnym na MojaGeneracja.pl.
– W dobrych czasach przyszło nam żyć! – mówi Bartosz Chmielewski „Zmywak” z zespołu Muzyka Końca Lata – jeden z artystów, który opublikował już kilka utworów w Muzango. – Muzykę można tworzyć i nagrywać praktycznie na domowym komputerze, a i promocję swojej twórczości, dzięki sieci, zorganizować można na własną rękę, bez pieniędzy. Muzango to kolejna z przestrzeni netowych, która umożliwia wszelkim młodym artystom prezentacje swoich dokonań licznej grupie odbiorców. Nie ma co trzymać piosenek w szufladzie. Zakładaj profil i pokazuj co masz. Na pewno komuś się to spodoba – radzi artysta.
Okazji ku temu nie będzie brakować. Oprócz Muzango, najnowsze i najpopularniejsze utwory (o tym będą decydować sami Internauci) będą emitowane także w Gadu Radio. Dodatkową atrakcją będzie uruchomiona wkrótce funkcjonalność Moja Galeria, w której wszyscy użytkownicy serwisu będą mogli publikować zdjęcia, grafiki, a artyści Muzango na przykład fotorelacje z imprez muzycznych. Ale to nie wszystko.
– W niedalekiej przyszłości artyści w Muzango będą mogli także sprzedawać swoje pliki muzyczne, a także uruchomić własną stronę i pocztę elektroniczną z domeną muzango.pl – zdradza kolejne plany Jarosław Rybus
Co umożliwia Muzango?
• dodawanie piosenek
• ocenianie i komentowanie piosenek przez Internautów
• wyszukiwanie utworów po wykonawcy, tytule, gatunku/tagach, autorze, producencie
• odsłuchiwanie piosenek w playerze na stronie Muzango lub profilu artysty
• rekomendowanie piosenek znajomemu
• funkcjonalności MojaGeneracja.pl i Gadu-Gadu do promocji artysty
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.