Od końca listopada salony CCC mogą komunikować się z lokalną społecznością dzięki aplikacji MyShop.mobi. Jest to jedno z największych wdrożeń w branży retail w 2015 roku. Obecnie z aplikacji korzysta już ponad 50 tysięcy klientów sieci.
Z uwagi na skalę proces wdrożenia technologii MyShop.mobi do sieci CCC został podzielony na dwa etapy. Pierwszym z nich była pilotażowa implementacja w 24 salonach w Lublinie, Kaliszu oraz w Trójmieście, połączona z kampanią POS. Jej celem było zapoznanie klientów z korzyściami, jakie zyskują, używając aplikacji. Po bardzo dobrych wynikach pilotażu, w ramach którego w pierwszych dwóch tygodniach klienci sieci wygenerowali ponad 10 tysięcy pobrań MyShop.mobi, CCC zdecydowało się na wdrożenie technologii w pozostałych salonach na terenie całej Polski.
Obecność wszystkich sklepów CCC w aplikacji oznacza, że klienci mogą obserwować wybrany salon ze swojej okolicy, wykorzystując do tego funkcję geolokalizacji i na bieżąco dostawać od niego powiadomienia o nowościach oraz promocjach wprost na ekran swojego smartfona. Aplikacja wyposażona jest w funkcję mystery shopera, dzięki której klienci mogą anonimowo oceniać produkty i obsługę salonów.
Technologia MyShop.mobi dostępna jest na rynku od października 2015 roku. Obecnie korzysta z niej ponad 600 sklepów i punktów handlowych z całej Polski i 75 tysięcy użytkowników. W trakcie są kolejne wdrożenia zarówno w dużych sieciach, jak i w małych, lokalnych sklepach oraz punktach handlowo-usługowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.