MyStat 2.0- nowy system trackingowy

Opublikowano: 27 listopada 2002. Kategoria: Rynek. Tagi:

Z dniem 1 grudnia 2002 roku pojawi się nowa, komercyjna wersja MyStat 2.0 – jednego z najpopularniejszych serwisów „trackingowych”.

Charakteryzowała się będzie ona większą wydajnością i stabilnością, a także dokładniej będzie analizowała ruch na stronach internetowych, dzięki zastosowaniu nowego silnika. W ramach nowej wersji, do dyspozycji użytkowników zostaną oddane nowe pakiety: MyStat Start, MyStat Personal oraz MyStat Demo w nowych cenach. MyStat Personal skierowany będzie do osób prywatnych prowadzących własne, niekomercyjne serwisy i jego cena wynosić będzie 99 zł brutto za rok.

MyStat Start z kolei będzie oferowany dla firm i instytucji w cenie 299 zł brutto za rok. MyStat Demo – bezpłatny – prezentować będzie możliwości systemu MyStat. Pakiety są odpowiednikiem dotychczasowego darmowego pakietu MyStat Standard, który również z datą 1 grudnia 2002 roku przestanie być udostępniany przez system MyStat.

MyStat 2.0 w odróżnieniu od liczników i statystyk pojedynczych stron WWW jest zaawansowanym narzędziem służącym do śledzenia ruchu na witrynach internetowych.

System MyStat rozwijany od 1999 roku przez firmę Gate Internet Services jest obecnie jednym z najpopularniejszych systemów „trackingowych” w Polsce (ponad 60 000 zapisanych serwisów).

System MyStat 2.0 to:
– kompleksowa analiza odwiedzalności serwisów,
– identyfikacja nowych i powracających użytkowników,
– dokładna analiza „ścieżek” poruszania się internautów po stronach serwisu,
– analiza stron, z których następowało wejście,
– wsparcie dla optymalizacji słów kluczy i pozycjonowania stron w wyszukiwarkach,
– możliwość analizowania informacji o odwiedzalności w różnych przekrojach czasowych,
– możliwość otrzymywania statystyk na podany e-mail,

http://www.mystat.pl

Sylwester KozakMyStat 2.0- nowy system trackingowy

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.