Od połowy lipca rozpoczął się oficjalny audyt danych statystycznych portalu Gery.pl realizowany na podstawie umowy z firmą Gate – autora systemu trackingowego MyStat.
Zastosowanie technologii MyStat do badania oglądalności dużego portalu i weryfikacji danych statystycznych – jest pierwszym krokiem w kierunku otwarcia tego systemu na rynek dużych serwisów korporacyjnych i portali internetowych jako zewnętrznego systemu audytowego. Działanie to zbiegło się również z rozpoczęciem promocji rozbudowanego systemu partnerskiego dla wszystkich, którzy chcieliby pośredniczyć w sprzedaży komercyjnej wersji MyStat.
Wprowadzenie audytu oglądalności dla portalu Gery.pl ma na celu uwiarygodnienie danych statystycznych przedstawianych klientom reklamowym oraz dokładne zdefiniowanie profilu i zachowań użytkownika. Jest to jeden z etapów przeobrażania portalu w profesjonalne medium reklamowe polskiego Internetu. Od pierwszego lipca w portalu obowiązuje nowy cennik reklam (http://reklama.gery.pl), który został dopasowany do aktualnych tendencji rynkowych.
Po koniec lipca zostanie opublikowany pierwszy raport na temat użytkowników portalu, co umożliwi wszystkim zainteresowanym na wybranie odpowiedniej grupy docelowej dla planowanych kampanii reklamowych w okresie jesienno-zimowym.
http://www.gery.pl
http://www.mystat.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.