Od połowy lipca rozpoczął się oficjalny audyt danych statystycznych portalu Gery.pl realizowany na podstawie umowy z firmą Gate – autora systemu trackingowego MyStat.
Zastosowanie technologii MyStat do badania oglądalności dużego portalu i weryfikacji danych statystycznych – jest pierwszym krokiem w kierunku otwarcia tego systemu na rynek dużych serwisów korporacyjnych i portali internetowych jako zewnętrznego systemu audytowego. Działanie to zbiegło się również z rozpoczęciem promocji rozbudowanego systemu partnerskiego dla wszystkich, którzy chcieliby pośredniczyć w sprzedaży komercyjnej wersji MyStat.
Wprowadzenie audytu oglądalności dla portalu Gery.pl ma na celu uwiarygodnienie danych statystycznych przedstawianych klientom reklamowym oraz dokładne zdefiniowanie profilu i zachowań użytkownika. Jest to jeden z etapów przeobrażania portalu w profesjonalne medium reklamowe polskiego Internetu. Od pierwszego lipca w portalu obowiązuje nowy cennik reklam (http://reklama.gery.pl), który został dopasowany do aktualnych tendencji rynkowych.
Po koniec lipca zostanie opublikowany pierwszy raport na temat użytkowników portalu, co umożliwi wszystkim zainteresowanym na wybranie odpowiedniej grupy docelowej dla planowanych kampanii reklamowych w okresie jesienno-zimowym.
http://www.gery.pl
http://www.mystat.pl
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!