Na rynku reklamy kontekstowej zadebiutował nowy gracz – context.ad
Od stycznia na rynku reklamowym pojawiła się spółka Context Ad Network. Start działalności operacyjnej przewidziany jest na 1 lutego. Spółka powstała w ramach grupy kapitałowej OAN.
Nasze wieloletnie doświadczenie w reklamie internetowej utwierdza nas w przekonaniu, że na polskim rynku reklamy kontekstowej jest miejsce na kolejnego gracza. Context.ad od początku swojej działalności oferować będzie szeroki zasięg, innowacyjną technologię emisji oraz profesjonalną obsługę – powiedział Emil Sobkowicz CEO nowej spółki.
Sieć będzie skupiać przede wszystkim serwisu z grupy „premium” i obejmie zasięgiem przede wszystkim serwisy z sieci Online Advertising Network. context.ad uzupełni pozostałe obszary w których działa sieć – premium.ad (sieć reklamowa display typu premium), business.ad (biznesowa sieć reklamowa), reach.ad (zasięgowa sieć reklamowa), mobi.ad (kompleksowe rozwiązania z zakresu mobile).