Podczas trwającego w Sopocie SAP Forum, imprezy cyklicznej organizowanej przez SAP Polska, jednym z głównych poruszanych zagadnień jest szeroko rozumiany eCommerce. Konferencja rozpoczęła się 10 czerwca i potrwa do 12 czerwca.
Podczas paneli dyskusyjnych starano się ocenić potencjał firm w zakresie eCommerce, rozmawiano również o zapotrzebowaniu technologicznym zapewniających sprawne działanie.
W SAP Polska skupiliśmy się na poszerzeniu składu osobowego o ekspertów z dziedzin CRM i Customer Care, czyli biegłych w sprzedaży i zarządzaniu relacjami z konsumentami, którzy posiadają praktyczną wiedzę technologiczną. Sprzedaż za pośrednictwem sieci jest jednym z najważniejszych zjawisk biznesowych w Polsce i zagranicą, a SAP Polska buduje ofertę skrojoną na miarę potrzeb klienta, co wymaga doskonałej znajomości jego wymagań, oczekiwań i procesów biznesowych – powiedziała Kinga Piecuch, Prezes Zarządu SAP Polska.
Marketing cyfrowy, e-commerce oraz zarządzanie doświadczeniami klientów to według Gartnera trzy najważniejsze obszary inwestycji technologicznych. Będą one miały istotny wpływ na poprawę funkcjonowania biznesu firm do 2019 roku. Dlatego w kontekście e-commerce mówi się o cichej rewolucji w handlu. Firmy, które najlepiej zrozumieją cały proces zakupowy i wesprą się przy tym nowymi technologiami – zyskają – dodał Tomasz Niebylski, Dyrektor działu wsparcia sprzedaży SAP Polska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.