Na SAP Forum jednym z głównych tematów jest eCommerce

Podczas trwającego w Sopocie SAP Forum, imprezy cyklicznej organizowanej przez SAP Polska, jednym z głównych poruszanych zagadnień jest szeroko rozumiany eCommerce. Konferencja rozpoczęła się 10 czerwca i potrwa do 12 czerwca.

Podczas paneli dyskusyjnych starano się ocenić potencjał firm w zakresie eCommerce, rozmawiano również o zapotrzebowaniu technologicznym zapewniających sprawne działanie.

W  SAP Polska skupiliśmy się na poszerzeniu składu osobowego o ekspertów z dziedzin CRM i Customer Care, czyli biegłych w sprzedaży i zarządzaniu relacjami z konsumentami, którzy posiadają praktyczną wiedzę technologiczną. Sprzedaż za pośrednictwem sieci jest jednym z najważniejszych zjawisk biznesowych w Polsce i zagranicą, a SAP Polska buduje ofertę skrojoną na miarę potrzeb klienta, co wymaga doskonałej znajomości jego wymagań, oczekiwań i procesów biznesowych – powiedziała Kinga Piecuch, Prezes Zarządu SAP Polska.

Marketing cyfrowy, e-commerce oraz zarządzanie doświadczeniami klientów to według Gartnera trzy najważniejsze obszary inwestycji technologicznych. Będą one miały istotny wpływ na poprawę funkcjonowania biznesu firm do 2019 roku. Dlatego w kontekście e-commerce mówi się o cichej rewolucji w handlu. Firmy, które najlepiej zrozumieją cały proces zakupowy i wesprą się przy tym nowymi technologiami – zyskają – dodał Tomasz Niebylski, Dyrektor działu wsparcia sprzedaży SAP Polska.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top