Na Shopee rusza kolejna kampania sprzedażowa – 11.11 Mega Wyprzedaż

Platforma Shopee rusza z kolejną kampanią sprzedażową, 11.11 Mega Wyprzedaż. To wielkie wejście w sezon przedświątecznych promocji. Następuje ona po będącej sukcesem akcji, 10.10 Tarcza Antyinflacyjna, oraz pierwszej E-konferencji Sprzedawców Shopee, podczas której ogłoszono nowe funkcjonalności platformy zaplanowane na nadchodzące tygodnie.

Na Shopee rusza kolejna kampania sprzedażowa – 11.11 Mega Wyprzedaż 1

Organizowane w tzw. imieniny miesiąca kampanie od początku działalności Shopee pomagają użytkownikom korzystać z najlepszych ofert i oszczędzać podczas robienia zakupów, co jest szczególnie ważne w obliczu wysokiej inflacji. 11.11 Mega Wyprzedaż jest kontynuacją tych starań i największą dotychczas kampanią realizowaną w Polsce przez Shopee, promowaną dodatkowo reklamą telewizyjną, której towarzyszy kolejna świetnie znana melodia – tym razem są to energetyzujące rytmy Kankana.

Nasza poprzednia kampania, 10.10 Tarcza Antyinflacyjna, została bardzo dobrze przyjęta zarówno przez kupujących, jak i sprzedawców, wśród których 50 najlepszych odnotowało sprzedaż o łącznej wartości ponad 2,2 mln zł tylko w ciągu dwóch dni Wielkiej Dogrywki (od 11 do 12 października). 11.11 Mega Wyprzedaż to jedna z naszych największych kampanii, w której czekają jeszcze lepsze oferty, z wielu różnych kategorii produktowych, a także nagrody. Zbliżając się do szczytu sezonu zakupowego pod koniec roku, kontynuujemy ścisłą współpracę z naszymi sprzedawcami, aby zapewnić kupującym najlepsze ceny, szczególnie w obliczu stale rosnącej inflacji. Jednocześnie, dzięki działaniom marketingowym
i reklamowym, pomagamy naszym sprzedawcom dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów, a tym samym zwiększyć ich zasięg i sprzedaż
” – mówi Ian Ho, Head of Shopee Polska.

11.11 Mega Wyprzedaż jest kontynuacją starań Shopee, aby w okresie stale rosnącej inflacji, pomagać użytkownikom w oszczędzaniu podczas kupowania codziennych produktów. Od 24 października do 11 listopada kupujący na platformie mogą:

  • dwa razy dziennie skorzystać ze specjalnego kuponu o wartości 11 zł, a podczas Niesamowitych Niedziel – nawet trzykrotnie,
  • skorzystać z darmowej dostawy[1] przy min. wydatku 0 zł na pierwsze trzy zamówienia,
  • wziąć udział w poniedziałkowych kumulacjach kuponów i wykorzystać specjalny kupon na  Cashback w wysokości nawet 111% w Monetach Shopee,
  • zagrać w grę Mega Prezent – w tajemniczym pudełku na użytkowników czekają dodatkowe Monety Shopee, a do 31 października, codziennie między godz. 12 a 13, również kupony. Każdy
    z uczestników ma jedną darmową szansę dziennie, natomiast dodatkowe szanse można zyskać za każde złożone zamówienie,
  • w ramach wspólnej środowej akcji Shopee i ORLEN Paczka, wykorzystać kupon na dodatkowe
    15 zł oraz darmową dostawę tym kanałem dla zamówień o wartości powyżej 39 zł.

Nowi użytkownicy mogą wybrać dla siebie prezent powitalny, którym jest wybrany produkt z cenie 1 zł lub kupon o wartości 15 zł. Ponadto w konkretne dni w czasie kampanii kupujący mogą liczyć na najlepsze oferty z konkretnych kategorii produktowych – aby nie umknęło to uwadze zainteresowanych użytkowników, do swojej dyspozycji mają oni kalendarz kampanii.

Sprzedawcy najważniejsi z punktu widzenia rozwoju Shopee w Polsce

Dla firm działających na Shopee kampanie sprzedażowe Shopee, takie jak 11.11 Mega Wyprzedaż, są jednym z kluczowych sposobów na zwiększenie widoczności i dotarcie do nowych grup konsumentów. Obecnie na platformie Shopee zarejestrowanych jest ponad 53 tysiące sprzedających, a zamówienia składane w lokalnych sklepach stanowią 65% wszystkich zamówień na Shopee Polska. Shopee oferuje sprzedającym wszechstronne wsparcie, zarówno logistyczne jak i marketingowe, by mogli w optymalny sposób rozwijać swoje biznesy online.

W ramach strategii komunikacji ze sprzedawcami w ubiegłym tygodniu odbyła się pierwsza w Polsce E-konferencja Sprzedawców Shopee, którzy uzyskali w ten sposób dostęp do najświeższych informacji dotyczących rozwoju platformy. Nowe funkcjonalności, z których będą mogli skorzystać już od początku listopada, to:

  • Program Cashback w Monetach – Shopee będzie sponsorowało dodatkowe kupony, pozwalające kupującym na zwrot części wartości zamówienia w postaci Monet Shopee, przy zakupie
    u sprzedawcy biorącego udział w programie. Kupony cashback łączą się z innymi kuponami danego sprzedawcy, dzięki czemu kupujący mają szansę na większe oszczędności.
  • Shopee Strefa Marek – to rozwiązanie specjalnie dla właścicieli marek oraz autoryzowanych dystrybutorów. Od 31 października produkty oferowane w ramach Strefy Marek otrzymają specjalne oznaczenie na stronie profilowej sklepu oraz na wszystkich listach produktowych,
    a docelowo będzie to ekskluzywna przestrzeń na platformie dla wybranych brandów. Dzięki niej kupujący otrzymują dodatkową gwarancję oryginalności i najwyższej jakości produktu oraz 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Z kolei sprzedawcy zyskują nową, prestiżową widoczność na platformie. Strefa Marek to rozwiązanie, które z powodzeniem sprawdza się na innych rynkach Shopee.
  • Możliwość płatnego udziału w Okazjach Dnia – w Okazjach Dnia w aplikacji Shopee kupujący szukają najlepszych ofert w atrakcyjnych cenach, a sprzedaż produktów udostępnianych w tej zakładce przynosi sprzedawcom znaczne zyski. Dotychczas sprzedawcy biorący udział w Okazjach Dnia musieli zostać zaproszeni do uczestnictwa przez Shopee. Obecnie Shopee zmienia tę zasadę i daje możliwość zaprezentowania swojej oferty  zainteresowanym sprzedawcom, odpłatnie.

Wszystkie te rozwiązania, których wprowadzenie zostało zaplanowane w Polsce, spotkały się
z pozytywnym przyjęciem w innych krajach, na których obecne jest Shopee. Wprowadzając tego rodzaju funkcjonalności, których celem jest stałe poszerzanie oferty produktowej, a jednocześnie wspieranie lokalnych przedsiębiorców, Shopee zaznacza coraz mocniej swoją obecność na polskim rynku.


Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top