Od kilku dni osoby przeglądające ofertę pasażu handlowego mogą wysłać List do Mikołaja w którym mogą poprosić o przyniesienie pod choinkę tego jednego, wymarzonego prezentu. Aby zwiększyć szansę otrzymania go, list jest wysyłany do… osoby wskazanej przez nadawcę – najczęściej kogoś z rodziny lub bliskich przyjaciół.
„Nasza akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem. Notujemy dużą ilość wysyłanych listów, a użytkownicy bardzo chętnie wskazują swoich świętych Mikołajów” – mówi Maciej Gałecki, odpowiedzialny za przygotowanie promocji. Jest to niewątpliwie dobra okazja, by kupić wymarzony prezent najbliższej osobie mając świadomość, że sprawiliśmy jej autentyczną radość.
Druga promocja jest przeznaczona dla wszystkich klientów pasażu handlowego. Wszystkie osoby dokonujące zakupów w okresie przedświątecznym za kwotę przynajmniej 50 złotych, biorą udział w losowaniu nagrody – świątecznego prezentu, który można wybrać sobie w szerokiej ofercie sklepu.
„W ten sposób chcemy wyróżnić wszystkie osoby dokonujące zakupów w naszym sklepie i jednocześnie nagrodzić jedną z nich – sprawiając prezent bezpośrednio od redakcji portalu akurat pod choinkę” – mówi Karol Kosiński, administrator portalu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.