15 listopada br. w Polsce rozpoczął działalność pierwszy, niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym – firma InPost. Firma należy do grupy kapitałowej INTEGER.pl
Spółka obsługuje rynek przesyłek pocztowych adresowych o masie powyżej 50g. Swoją ofertę kieruje do klientów korporacyjnych i indywidualnych. InPost dysponuje zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym prowadzenie działalności o ogólnopolskim zasięgu. Obecnie spółka posiada przedstawicielstwa w 71 miastach Polski oraz 800 Punktów Obsługi Klienta. Zgodnie z prognozami rozwojowymi, do końca grudnia 2006 r. zostanie utworzonych kolejnych 800 Punktów Obsługi Klienta, a liczba przedstawicielstw wzrośnie do 100.
„Propozycją naszej firmy są zupełnie nowe, kompleksowe usługi pocztowe odpowiadające wysokim wymaganiom Klientów, w tym kopertowanie, adresowanie, nadawanie korespondencji codziennej. Terminowość, jakość serwisu i atrakcyjne ceny determinują filozofię biznesową firmy InPost.” – mówi Rafał Brzoska, Prezes Zarządu Spółki.
Ceny usług InPost:
List zwykły – 1 zł netto
List polecony ekspresowy – 1,50 zł netto
List polecony ekspresowy za zwrotnym potwierdzeniem odbioru – 2,50 zł netto
Przesyłka kurierska do 5 kg – 9,99 zł netto
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.