MySpace doczeka się poważnego odświeżenia. Nadchodząca wersja serwisu społecznościowego to nie tylko nowy wygląd; to także poważna zmiana w idei działania platformy. Czy to wystarczy by odzyskać zainteresowanie użytkowników?
Nowa wersja MySpace będzie stopniowo ukazywana użytkownikom, ale pełne przejście nastąpi z końcem listopada. Zmiany obejmą wszystkie elementy serwisu: od strony głównej i logo, przez profile po strony tematyczne. Ułatwiona ma zostać nawigacja (zakładki „Odkryj” i „Mój profil”), a posty na tablicy mają być dostępne w trzech odsłonach (magazynowym, klasycznym i wideo). Zupełnie nowa ma być również wersja mobilna, z dedykowanymi aplikacjami na systemy Android i iOS jeszcze w tym roku. Wszystko by MySpace stało się „kierunkiem społecznościowej rozrywki”.
Użytkownicy nowego MySpace mają uzyskać dostęp do spersonalizowanego źródła treści, w którym prezentowane mają im być materiały, które mogą im się spodobać – dobierane będą na podstawie ich zainteresowań oraz aktywności w serwisie.
Serwis skupić chce się na odbiorcach w wieku 13-35 lat („generacja Y”). Ma stać się „głównym celem napędzanej społecznie pasji fanów i twórców”. To znaczna zmiana jeśli porównać ją do poprzedniego hasła: „miejsca dla przyjaciół”.
To początek ekscytującego punktu zwrotnego dla MySpace. Nasza nowa strategia wykorzystuje największe siły MySpace – głębokie rozumienie społeczności, bogactwo treści rozrywkowych oraz możliwość wyłapywania kulturowych trendów w czasie rzeczywistym. To jednak tylko pierwszy krok i czeka nas wiele nowych funkcjonalności, programów oraz ulepszeń w przyszłości – powiedział Mike Jones, dyrektor generalny MySpace.
Ostanie miesiące i lata nie były dla MySpace łatwe. Szczególnie bolesne i znamienne było wyprzedzenie w czerwcu ubiegłego roku niegdyś numeru jeden w świecie serwisów społecznościowych przez zdobywającego coraz więcej użytkowników Facebooka. Wtedy też rozpoczęły się poważne zwolnienia, a przyszłość serwisu rysowała się w coraz ciemniejszych barwach.
Czy taka poważna zmiana pozwoli MySpace odzyskać zaufanie i zainteresowanie internautów? Specjalizacja wydaje się być jednym rozwiązaniem. Miejmy nadzieję, że to wystarczy i MySpace pozostanie na rynku jako zdrowy i silny konkurent Facebooka.
Welcome to the new Myspace
myspace | Myspace Video
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.