Strona – www.artegence.com – została nagrodzona po raz drugi. Po wygraniu Kreatury w kategorii reklama własna, zdobyła kolejną nagrodę w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007 organizowanym przez Klub Twórców Reklamy we współpracy ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych.
Praca zatytułowana "2.0 dla nas!" w nawiązaniu do nurtu Web 2.0, została zgłoszona do konkursu KTR 2007 w kategorii Nowe Media, B2B.
Zadaniem postawionym przed serwisem było poinformowanie rynku o nowej strategii agencji, która w drugiej połowie ubiegłego roku postawiła na usługi budowania internetowych społeczności.
Nowa strategia jest komunikowana m.in. na poziomie filmów prezentowanych na stronie, z których wszystkie obrazują zjawisko powstawania nawet najdziwniejszych, lokalnych mikrospołeczności. Nakręcenie filmu z udziałem babć na wsi pod Wrocławiem prezentowanego na serwisie Artegence poprzedził casting w Warszawie i Wrocławiu. Przy produkcji filmu pracowało ponad 30 osób.
Babcie, które prowadzą między sobą dziwaczną grę, stały się rozpoznawalną twarzą agencji.
Autorami strony są: dyrektor kreatywny Bartłomiej Wyszyński, copywriter: Bartłomiej Wyszyński, designer: Bartosz Storożak. Zdjęcia wykorzystane na serwisie WWW zrobił Bartek Pogoda. Programistą był Marcin Truszel.
Do konkursu KTR 2007 napłynęły 524 zgłoszenia w 9 kategoriach, w tym 69 w kategorii Nowe Media, w której nominowano 21, a nagrodzono 10 prac.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.