Nagrodzone babcie Artegence

Strona – www.artegence.com – została nagrodzona po raz drugi. Po wygraniu Kreatury w kategorii reklama własna, zdobyła kolejną nagrodę w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007 organizowanym przez Klub Twórców Reklamy we współpracy ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych.
Praca zatytułowana "2.0 dla nas!" w nawiązaniu do nurtu Web 2.0, została zgłoszona do konkursu KTR 2007 w kategorii Nowe Media, B2B.

Zadaniem postawionym przed serwisem było poinformowanie rynku o nowej strategii agencji, która w drugiej połowie ubiegłego roku postawiła na usługi budowania internetowych społeczności.

Nowa strategia jest komunikowana m.in. na poziomie filmów prezentowanych na stronie, z których wszystkie obrazują zjawisko powstawania nawet najdziwniejszych, lokalnych mikrospołeczności. Nakręcenie filmu z udziałem babć na wsi pod Wrocławiem prezentowanego na serwisie Artegence poprzedził casting w Warszawie i Wrocławiu. Przy produkcji filmu pracowało ponad 30 osób.

Babcie, które prowadzą między sobą dziwaczną grę, stały się rozpoznawalną twarzą agencji.

Autorami strony są: dyrektor kreatywny Bartłomiej Wyszyński, copywriter: Bartłomiej Wyszyński, designer: Bartosz Storożak. Zdjęcia wykorzystane na serwisie WWW zrobił Bartek Pogoda. Programistą był Marcin Truszel.

Do konkursu KTR 2007 napłynęły 524 zgłoszenia w 9 kategoriach, w tym 69 w kategorii Nowe Media, w której nominowano 21, a nagrodzono 10 prac.

www.artegence.com

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top