Na początku grudnia Money.pl przeprowadził badanie internautów. Portal zapytał użytkowników za ile, gdzie i co planują kupić na świąteczne prezenty. Ankietę wypełniło ponad cztery tysiące osób.
Pierwszy wniosek jest taki: im więcej wydajemy, tym chętniej szukamy w sieci. Większość respondentów pytanych przez Money.pl, jako miejsce zakupów wybierze tradycyjny sklep lub centrum handlowe. Przed świętami odwiedzi je prawie 83 proc. ankietowanych. Jednak tradycyjny handel ma groźną konkurencję. Co trzeci uczestnik ankiety skorzysta z oferty jednego z coraz liczniejszych sklepów internetowych. Co czwarty spróbuje ustrzelić okazję na aukcji w sieci. W sumie z internetu skorzysta aż 60 proc. kupujących.
W dodatku, z ankiety Money.pl wynika, że zakupy w internecie robią przede wszystkim najbogatsi – w tym roku zaledwie co piąty internauta Money.pl chce wydać na prezenty w sieci mniej niż 200 zł. W przypadku tych, którzy chcą kupić prezenty za kwotę z przedziału 500-1000 zł ten odsetek rośnie już do 47 procent. W dodatku połowa najhojniejszych internatów Money.pl (wydadzą ponad 1000 zł) planuje zakup w sklepie internetowym.
Trzy czwarte z internautów badanych przez Money.pl na prezenty przeznaczy bieżącą gotówkę.Tylko 18 proc. płacąc za zakupy skorzysta z karty kredytowej. A co 20 pytany chce skorzystać z debetu na karcie płatniczej.
Najczęściej pod choinką będziemy mogli znaleźć kosmetyki i biżuterię. Do świątecznych paczek włoży je 58,4 proc. ankietowanych przez Money.pl. W mniej więcej co trzeciej paczce znajdą się: zabawki, książki lub płyty i alkohol oraz żywność.
www.news.money.pl/artykul/najbogatsi;kupuja;w;sieci,137,0,302985.html
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!