Na początku grudnia Money.pl przeprowadził badanie internautów. Portal zapytał użytkowników za ile, gdzie i co planują kupić na świąteczne prezenty. Ankietę wypełniło ponad cztery tysiące osób.
Pierwszy wniosek jest taki: im więcej wydajemy, tym chętniej szukamy w sieci. Większość respondentów pytanych przez Money.pl, jako miejsce zakupów wybierze tradycyjny sklep lub centrum handlowe. Przed świętami odwiedzi je prawie 83 proc. ankietowanych. Jednak tradycyjny handel ma groźną konkurencję. Co trzeci uczestnik ankiety skorzysta z oferty jednego z coraz liczniejszych sklepów internetowych. Co czwarty spróbuje ustrzelić okazję na aukcji w sieci. W sumie z internetu skorzysta aż 60 proc. kupujących.
W dodatku, z ankiety Money.pl wynika, że zakupy w internecie robią przede wszystkim najbogatsi – w tym roku zaledwie co piąty internauta Money.pl chce wydać na prezenty w sieci mniej niż 200 zł. W przypadku tych, którzy chcą kupić prezenty za kwotę z przedziału 500-1000 zł ten odsetek rośnie już do 47 procent. W dodatku połowa najhojniejszych internatów Money.pl (wydadzą ponad 1000 zł) planuje zakup w sklepie internetowym.
Trzy czwarte z internautów badanych przez Money.pl na prezenty przeznaczy bieżącą gotówkę.Tylko 18 proc. płacąc za zakupy skorzysta z karty kredytowej. A co 20 pytany chce skorzystać z debetu na karcie płatniczej.
Najczęściej pod choinką będziemy mogli znaleźć kosmetyki i biżuterię. Do świątecznych paczek włoży je 58,4 proc. ankietowanych przez Money.pl. W mniej więcej co trzeciej paczce znajdą się: zabawki, książki lub płyty i alkohol oraz żywność.
www.news.money.pl/artykul/najbogatsi;kupuja;w;sieci,137,0,302985.html
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.