Niespełna dwa tygodnie temu na rynku pojawiła się kolejna porównywarka cen – najtaniej.co. Twórcy projektu wskazują, że serwis ma na rynku wyróżniać się przede wszystkim wyglądem i wygodą korzystania.
Ilość funkcji i rozwiązań ograniczono do niezbędnego minimum. Pod względem informacji o produkcie i ilości filtrów, serwis odbiega od popularnych porównywarek. Najtaniej.co chce się skupić na prezentacji kategorii, w której decydujący o zakupie jest wygląd produktu – moda, dom czy lifestyle.
Dane dotyczące cen i sklepów pobierane są z systemu Nokaut.pl, dzięki wykorzystaniu API. Model biznesowy jest oparty na prowizji za zrealizowane kliknięcia i sprzedaż. Wśród najbliższych planów jest stworzenie rozbudowanych filtrów wyszukiwania oraz dalsze testowanie i zwiększanie użyteczności serwisu.
[pullquote cite=”Marek Martuszewski” type=”right”]Nie chcemy walczyć z dużymi graczami, jak Ceneo czy Skąpiec[/pullquote]W najbliższym czasie chcemy rozbudować portal i sprawić, żeby szczególnie przypadł do gustu użytkownikom tabletów i smartfonów. Nie chcemy walczyć z dużymi graczami, jak Ceneo czy Skąpiec, natomiast chcemy zebrać wokół siebie ludzi, którym odpowiada sposób prezentowania danych – prosto i czytelnie – powiedział Marek Martuszewski, CEO Najtaniej.co
Najtaniej.co jest tworzone obecnie przez pięć osób, które wcześniej były związane z Grupą Nokaut i Google. Projekt tworzony jest na terenie gdyńskiego Parku Technologicznego.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.