najtaniej.co – start nowej porównywarki

Opublikowano: 2 kwietnia 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Niespełna dwa tygodnie temu na rynku pojawiła się kolejna porównywarka cen – najtaniej.co. Twórcy projektu wskazują, że serwis ma na rynku wyróżniać się przede wszystkim wyglądem i wygodą korzystania. 

Ilość funkcji i rozwiązań ograniczono do niezbędnego minimum. Pod względem informacji o produkcie i ilości filtrów, serwis odbiega od popularnych porównywarek. Najtaniej.co chce się skupić na prezentacji kategorii, w której decydujący o zakupie jest wygląd produktu – moda, dom czy lifestyle.

Zrzut ekranu 2014-04-02 o 11.23.51

Dane dotyczące cen i sklepów pobierane są z systemu Nokaut.pl, dzięki wykorzystaniu API. Model biznesowy jest oparty na prowizji za zrealizowane kliknięcia i sprzedaż. Wśród najbliższych planów jest stworzenie rozbudowanych filtrów wyszukiwania oraz dalsze testowanie i zwiększanie użyteczności serwisu.

Nie chcemy walczyć z dużymi graczami, jak Ceneo czy SkąpiecMarek Martuszewski
W najbliższym czasie chcemy rozbudować portal i sprawić, żeby szczególnie przypadł do gustu użytkownikom tabletów i smartfonów. Nie chcemy walczyć z dużymi graczami, jak Ceneo czy Skąpiec, natomiast chcemy zebrać wokół siebie ludzi, którym odpowiada sposób prezentowania danych – prosto i czytelnie – powiedział Marek Martuszewski, CEO Najtaniej.co

Najtaniej.co jest tworzone obecnie przez pięć osób, które wcześniej były związane z Grupą Nokaut i Google. Projekt tworzony jest na terenie gdyńskiego Parku Technologicznego.

Sylwester Kozaknajtaniej.co – start nowej porównywarki

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.