Największy but ECCO Kids Shop oraz LEGO

ECCO Kids Shop oraz LEGO zrealizują wspólny projekt z zakresu marketingu partyzanckiego. W sobotę 17 listopada, na terenie warszawskiej Galerii Mokotów, trwać będzie budowa gigantycznego buta ECCO z klocków LEGO. Do zabawy zachęcane będą wszystkie dzieci obecne tego dnia w centrum handlowym. Wydarzeniu towarzyszyć będą liczne gry i animacje.
„ECCO i LEGO to firmy z duńskim rodowodem i skandynawskim podejściem do klienta. Szczególny nacisk kładziemy na niestandardową formę interakcji z naszymi najmłodszymi konsumentami. W ramach przeprowadzanej akcji zamierzamy połączyć arcyciekawą zabawę dla dzieci, jakiej dotąd jeszcze nie było, z edukacyjnym charakterem wydarzenia dla rodziców” – tłumaczy Maciej Wyrwas, Marketing & PR Manager firmy ECCO”

Tego dnia na terenie sklepu rodzice będą mogli skorzystać z fachowej porady ortopedy dziecięcego. Do dyspozycji klientów będzie również skaner do pomiaru dziecięcych stópek, w który wyposażony jest ECCO Kids Shop. Pomaga on w precyzyjnym zbadaniu ich kształtu oraz doborze obuwia.

Budowa rekordowego buta z klocków, to kolejne działanie marketingowe zorganizowane przez ECCO. Tylko w tym roku, firma zorganizowała takie projekty jak  ECCO Walkathlon, Labirynt ECCO i interaktywny projekt Motyle ECCO. Obecnie trwa także ATL-owa kampania reklamowa promująca najnowszą kolekcję obuwia.

Przy najnowszym projekcie marketingowym ECCO współpracuje z agencją Rainer Communication.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top