ECCO Kids Shop oraz LEGO zrealizują wspólny projekt z zakresu marketingu partyzanckiego. W sobotę 17 listopada, na terenie warszawskiej Galerii Mokotów, trwać będzie budowa gigantycznego buta ECCO z klocków LEGO. Do zabawy zachęcane będą wszystkie dzieci obecne tego dnia w centrum handlowym. Wydarzeniu towarzyszyć będą liczne gry i animacje.
„ECCO i LEGO to firmy z duńskim rodowodem i skandynawskim podejściem do klienta. Szczególny nacisk kładziemy na niestandardową formę interakcji z naszymi najmłodszymi konsumentami. W ramach przeprowadzanej akcji zamierzamy połączyć arcyciekawą zabawę dla dzieci, jakiej dotąd jeszcze nie było, z edukacyjnym charakterem wydarzenia dla rodziców” – tłumaczy Maciej Wyrwas, Marketing & PR Manager firmy ECCO”
Tego dnia na terenie sklepu rodzice będą mogli skorzystać z fachowej porady ortopedy dziecięcego. Do dyspozycji klientów będzie również skaner do pomiaru dziecięcych stópek, w który wyposażony jest ECCO Kids Shop. Pomaga on w precyzyjnym zbadaniu ich kształtu oraz doborze obuwia.
Budowa rekordowego buta z klocków, to kolejne działanie marketingowe zorganizowane przez ECCO. Tylko w tym roku, firma zorganizowała takie projekty jak ECCO Walkathlon, Labirynt ECCO i interaktywny projekt Motyle ECCO. Obecnie trwa także ATL-owa kampania reklamowa promująca najnowszą kolekcję obuwia.
Przy najnowszym projekcie marketingowym ECCO współpracuje z agencją Rainer Communication.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.