Narciarska kampania Robeco

Opublikowano: 20 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Firma Robeco rozpoczęła niekonwencjonalną kampanię reklamową, której działania będą skoncentrowane przede wszystkim w Zakopanem, ze wsparciem w postaci obecności w prasie ogólnopolskiej. Kampania nawiązuje do tematyki narciarskiej. Jej celem jest zainteresowanie funduszami Robeco jak najszerszej grupy ludzi poszukujących nowoczesnych i innowacyjnych form inwestowania.
Reklama Robeco będzie widoczna na wyciągu przy Szymoszkowej, prowadzącym na Gubałówkę, na bilboardach, bramkach wejściowych oraz słupach wyciągu. Dodatkowo na zakopiańskich Krupówkach odbędzie się cykl animacji ambientowych – przy bramach z logo i specjalnych rulonach z wizualizacjami 100 złotowych banknotów z banderolami z logo Robeco, hostessy będą rozdawały materiały informacyjne o Robeco oraz kawę w obrandowanych kubeczkach.

Dodatkowym wsparciem jest reklama wizerunkowa w miesięczniku Forbes, która nawiązuje do tematyki narciarskiej.  

Kampania w Polsce jest częścią europejskiej kampanii wizerunkowej Robeco, która potrwa do końca kwietnia.

„Kampania w Polsce jest częścią kampanii reklamowej Robeco, która dotarła już do ponad 26 milionów osób w Europie. Jej motywem przewodnim jest podkreślenie, że Robeco oferuje innowacyjne produkty, pozwalając na nowoczesne i efektywne inwestowanie nadwyżek finansowych. Niestandardowa kreacja powinna przekonać do zagranicznych funduszy jako alternatywy przy dywersyfikacji portfela inwestycyjnego” – mówi Andrzej Cytrycki, Marketing & PR Manager Robeco Poland.

Autorem kreatywnym europejskiej kampanii reklamowej jest firma Proximity. Media Mountain odpowiada za wizualizacje w okolicach wyciągu na Szymoszkowej (billboard i barierki przed wejściem na wyciąg oraz wizualizacje na słupach wyciągu), natomiast za akcję ambientową na Krupówkach w Zakopanem odpowiedzialna jest CAM Media Ambient Solutions.

Hanna LaskowskaNarciarska kampania Robeco

Podziel się!

O autorze

hania