W dzisiejszym świecie coraz częściej podjęcie różnych decyzji poprzedzamy przeszukaniem Internetu. Zanim wybierzemy się na zakupy, szukamy promocji i ofert sklepów, rezerwację stolika poprzedzamy przejrzeniem karty dań, a przed wyjazdem na wakacje, bądź w delegację oglądamy aktualne zdjęcia i filmy. Jednak nie zawsze jesteśmy w stanie znaleźć odpowiednie informacje, nie zawsze możemy sprawdzić jak wygląda ulica danego miasta, do którego wybieramy się służbowo lub na urlop.
Z pomocą przychodzi portal SecondStreet.pl, który daje unikatową możliwość obejrzenia aktualnego widoku polskich ulic, z poziomu przechodnia, (a nie tylko w formie mapy lub zarysu dachów budynków). Do udostępnionej Internautom od kwietnia łódzkiej Piotrkowskiej, dołączyła w sierpniu wrocławska Świdnicka.
Wirtualny spacer po centrum Wrocławia zaczynamy od Rynku, a kończymy na Placu Teatralnym. Nie ruszając się zza biurka możemy podziwiać fasady budynków, witryny sklepów, zabytki i zaułki. Dzięki temu, w momencie przyjazdu do Wrocławia, możemy poczuć się jak w dobrze znanym i lubianym miejscu.
W kolejnych miesiącach celem projektu NaSwidnickiej.pl jest ożywienie ulicy w Internecie – narzędziem do tego będą uruchamiane sukcesywnie dwie platformy – e-commerce i społecznościowa.
Pierwsza platforma będzie narzędziem dla sklepów i firm. Dzięki niemu nawet małe rodzinne sklepy będą mogły pozwolić sobie na uruchomienie swojego wirtualnego odpowiednika w sieci (wizytówkę, sklep internetowy).
Natomiast platforma społecznościowa będzie zawierać elementy już znane i lubiane przez Internautów – takie jak możliwości tworzenia specyficznych grup, forów, rozmowy, czy blogów. Będzie również możliwość wgrywania zdjęć, tworzenia swoich kolekcji, porównywania jej z kolekcjami innych osób, poddawania ich opinii.
Jak mówi Bartek Matusiak, Dyrektor Projektu, firma NEW.CON10T chce, aby strona NaSwidnickiej.pl stała się miejscem znanym i lubianym nie tylko przez Wrocławian, ale również przez sympatyków i turystów mających w planach zwiedzenie Wrocławia.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.