Firma Microsoft Business Solutions (Navision), wiodący dostawca rozwiązań wspomagających zarządzanie – systemów Axapta i Attain, poinformowała dziś o, rozpoczynającej się 21 października br., ogólnopolskiej akcji rekrutacyjnej.
Celem akcji jest wyłonienie, spośród polskich firm konsultingowych, dostawców oprogramowania i integratorów systemowych, organizacji, które stworzą nowy kanał partnerski MBS (Navision).
„Naszym celem jest umocnienie pozycji MBS (Navision) na rynku dostawców systemów ERP. Dzięki cieszącym się zaufaniem i satysfakcją klientów, certyfikowanym rozwiązaniom Microsoft Navision Axapta i Microsoft Navision Attain, a także aktywności partnerów, zamierzamy zostać liderem wśród producentów oprogramowania wspomagającego zarządzanie. Zależy nam na stworzeniu silnych, regionalnych centrów kompetencyjnych” mówi Maciej Potapczyk, Dyrektor Generalny Microsoft Business Solutions (Navision). „Naszym partnerom oferujemy certyfikowane szkolenia, dostęp do najnowszych technologii informatycznych, sprawdzone produkty, a także wsparcie w procesie sprzedaży”.
W ramach planowanych działań Microsoft Business Solutions (Navision) przygotowała cykl spotkań rekrutacyjnych w całej Polsce, podczas których zaprezentowana zostanie oferta współpracy, produkty Attain i Axapta, filozofia oraz doświadczenie firmy. W spotkaniach uczestniczyć będą również dotychczasowi partnerzy , którzy przedstawią korzyści wynikające ze współpracy z MBS (Navision).
Regionalne spotkania rekrutacyjne MBS (Navision) odbędą się w Lublinie (21.10.), Poznaniu (22.10.), Krakowie (23.10.), Gdańsku (24.10.), Wrocławiu (25.10.) W listopadzie kolejne prezentacje zorganizowane zostaną dla województw Łódzkiego i Mazowieckiego. MBS (Navision) zamierza zakończyć pierwszy etap rekrutacji partnerów w grudniu br., a do czerwca 2003 r. planuje pozyskać 30 nowych partnerów, którzy stworzą aktywny kanał sprzedaży rozwiązania Microsoft Navision Axapta.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.