Nazwa.pl rozpoczyna nową kampanię promocyjną pod hasłem „Twoje wyzwania – nasze rozwiązania”. Specjalnie na jej potrzeby został stworzony brand hero, Dr John Quest.
Koncepcja kampanii oparta jest o postać Dr Johna Questa, asystenta i doradcy nazwa.pl, którego misją jest dopasowanie rozwiązań do potrzeb każdego klienta.
Nowa kampania ma na celu odświeżenie wizerunku marki nazwa.pl i pokazanie potencjalnym klientom naszych nowych lub świeżo ulepszonych produktów i usług w ofercie nazwa.pl. Oparcie koncepcji o nowego brand hero i dostosowana do tego kreacja mają przybliżyć odbiorcom ogromne możliwości na zaistnienie w internecie. Dr John Quest proponuje odbiorcy różne rozwiązania produktowe zarówno dla użytkowników zaawansowanych i bardzo wymagających jak i dla tych dopiero rozpoczynających swoją działalność w sieci – powiedziała Kalina Pieciun-Regulska, Dyrektor Działu Marketingu w nazwa.pl.
Kreacje reklamowe pojawią się głównie serwisach zasięgowych, m.in. w wp.pl, Onet, Interia.pl czy Money.pl. Kampania będzie prowadzona poza internetem – kreacja będzie eksponowana na ponad 200 citylightach w całej Polsce, w największych galeriach handlowych w kraju w formie reklamy video oraz na ekranach w warszawskim metrze. Za zakup mediów odpowiada Value Media.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!