Klienci e-commerce ponownie wyróżnili sklep internetowy NEO24.PL. Firma, podobnie jak przed rokiem, zdobyła złote godło w konkursie Laur Konsumenta 2009 w kategorii „Sklepy internetowe, elektronarzędzia, elektronika i sprzęt gospodarstwa domowego”. To kolejne, po ubiegłorocznym rankingu Wprost i Money.pl, prestiżowe wyróżnienie sklepu.
„Laur Konsumenta”, przygotowywany rokrocznie przez Grupę Media Partner, to jeden z największych programów konsumenckich, pozwalający wyłonić spośród 300 kategorii najlepsze marki i produkty. O przyznaniu nagrody decydują polscy konsumenci, w tym odbiorcy e-commerce, podczas przeprowadzanych sondaży i wypełnianych ankiet. Zebrane opinie są formą zbiorowej rekomendacji marki, wskazywaną m. in. na podstawie satysfakcji internautów z dokonanych zakupów, jakości obsługi i wydawanego sprzętu oraz szybkiego kontaktu sklepu z klientem.
Według najnowszych badań CBOS, od marca 2008 r. (57 proc.) do czerwca 2009 (67 proc.) znacznie wzrósł odsetek internautów, którzy kiedykolwiek dokonali zakupu przez Internet. Wśród istniejących na rynku e-commerce ofert związanych z elektroniką klienci w dalszym ciągu nieustannie doceniają i obdarzają zaufaniem wrocławski sklep internetowy NEO24.PL wskazując go jako najbardziej rekomendowaną i wiarygodną markę.
– Złoty Laur Konsumenta to nas duże wyróżnienie potwierdzające przywiązanie klientów do marki NEO24.PL. – mówi Maciej Idzikowski, Prezes Zarządu NEO24.PL. – Docieramy do klientów z całej Polski oferując im możliwie najszerszą ofertę, ale jednocześnie nie zapominamy o jakości obsługi i konieczności wpływania na satysfakcję z dokonanych zakupów. Dlatego też, dbając o wygodę konsumentów, uruchomiliśmy nowy serwis ulepszamy.neo24.pl, na którym mogą zgłaszać sugestie, uwagi i pomysły wdrożeń jeszcze bardziej usprawniających działalność sklepów internetowych.
Na uczestników akcji – pomysłodawców, których propozycje zostaną wdrożone – czekają nagrody.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.