Netsprint uruchamia nową platformę reklamową dla wydawców

Opublikowano: 4 lipca 2014. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: , ,

Netsprint uruchamia platformę Adkontekst SSP (Supply Side Platform), która pozwoli wydawcom na dodatkową monetyzację powierzchni reklamowej w modelu Real Time Bidding (RTB). W modelu tym wydawcy będą mogli również zarabiać za odsłony. 

adkontekstZ wykorzystaniem platformy można wyświetlać reklamy nie tylko graficzne, ale również tekstowe i tekstowo-graficzne. O decyzji, jaka reklama zostanie wyświetlona decyduje potencjalny przychód jaki może uzyskać wydawca. Dodatkowo wydawca ma możliwość ustawienia minimalnej ceny, poniżej której reklamy nie będą wyświetlane. Wszystkie wyniki kampanii wydawcy mogą kontrolować i analizować w panelu.

Z platformy Adkontekst SSP korzystają już wybrani wydawcy sieci Adkontekst. Wkrótce wszyscy partnerzy sieci, którzy zawarli umowę będą mogli korzystać z nowego modelu sprzedaży powierzchni reklamowej.

Pierwszym partnerem Adkontekst SSP w Polsce jest RTB House.

Sylwester KozakNetsprint uruchamia nową platformę reklamową dla wydawców

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.