NetSprint wdraża system reklamy kontekstowej na Łotwie

NetSprint zakończył kolejny etap wdrożenia systemu reklamy kontekstowej nsContext dla firmy Textads, która zarządza największą siecią reklamy kontekstowej działającą na Litwie, Łotwie i w Estonii. Po zakończonym we wrześniu wdrożeniu rozwiązania na stronach litewskojęzycznych, klient może teraz zarządzać emisją reklamy kontekstowej również na kilkuset stronach łotewskojęzycznych.

Podobnie jak w przypadku poprzedniego wdrożenia NetSprint odpowiadał za część technologiczną przedsięwzięcia, czyli m.in. dostosowanie systemu do fleksji języka łotewskiego, a także dostarczył know-how w zakresie sprzedaży i optymalizacji emisji reklam.

„To było już nasze kolejne wdrożenie w krajach bałtyckich, niemniej jednak tak samo skomplikowane jak poprzednie. W przypadku wdrożenia na Łotwie sporym wyzwaniem było stworzenie oddzielnej kategorii dla stron rosyjskojęzycznych i takie indeksowanie reklam, aby reklamy rosyjskie nie wyświetlały się na stronach łotewskojęzycznych i odwrotnie” – powiedział Marcin Górski, dyrektor działu systemów reklamowych w firmie NetSprint.pl.

System reklamy kontekstowej  nsContext umożliwia zarządzanie powierzchnią reklamową na stronach internetowych oraz emisję reklam kontekstowych w ramach sieci serwisów partnerskich. Rozwiązanie takie pomaga reklamodawcom w precyzyjnym kierowaniu przekazu do odpowiednich grup docelowych. Jednocześnie system zapewnia stałą kontrolę nad wydatkami i mierzenie efektów działań marketingowych w internecie, co ma szczególne znaczenie obecnie, gdy firmy kładą coraz większy nacisk na efektywność kosztową działań promocyjnych.  Wdrożenie systemu oznacza również korzyści finansowe dla wydawców, którzy wyświetlają na swoich stronach reklamy. Odpowiednie dopasowanie reklam do treści strony zwiększa prawdopodobieństwo kliknięcia w reklamę przez internautę, co pozwala wydawcom zmaksymalizować przychody reklamowe.

„Po sukcesie wdrożenia litewskiego, kolejnym krokiem była Łotwa, gdzie wyniki wdrożenia są również bardzo obiecujące. Średni CTR reklam wzrósł o 24%, a efektywny CPM o 17%. Wkrótce planujemy implementację nsContext w Estonii, zatem docelowo wdrożenie obejmie sieć reklamową Textads we wszystkich krajach bałtyckich” – powiedział Andrius Avinas, dyrektor zarządzający Textads.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top